flere tidsplaner og referansetidslinjer

Flere
5 år 3 måneder siden #7852 by Stewart
flere tidsplaner og referansetidslinjer ble opprettet av Stewart
Hallo. Jeg elsker timeplanen og den tilknyttede planleggeren, det gjør planleggingen så mye enklere. Jeg har valgt referansetidslinjene mine for å samsvare med ringetidene, noe som hjelper med tidsstyringen min. Imidlertid lurer jeg på om det ville være mulig å ha flere tidsplaner å veksle mellom (som du kan med sitteplanene på denne appen).

Det ville være veldig nyttig å kunne laste inn/skrive inn rektors timeplan/timeplan, slik at hvis jeg trenger det, kan jeg vite nøyaktig hvor jeg skal sende et barn uten først å logge på skolesystemet. Tilsvarende vil det være nyttig å ha en egen timeplan for forpliktelser utenom skoletiden (dvs. en arbeidsplan og en personlig timeplan). Jeg elsker hvordan du kan tilpasse periodenavnene, og en planlegger dedikert til før skolen (morgen), ettermiddager, kvelder og netter vil også være nyttig.

Jeg vet at jeg kan legge til personlige forpliktelser og/eller planlagte planleggingsøkter på timeplanen etter hvert. Jeg legger også merke til at programvaren husker hvor langt jeg har zoomet inn, slik at jeg kan legge inn alle referansetidslinjene jeg liker, og jeg kan deretter velge størrelsen jeg vil ha og ganske enkelt bla opp eller ned gjennom hele dagen. Men når jeg klikker på tidsplan-fanen, ruller den tilbake til begynnelsen av dagen. Ideelt sett vil jeg at bare skoledagen skal være synlig (9:00 - 3:28) når jeg åpner planleggeren, men med muligheten til å bla opp (før skolen) eller ned (etter skolen) derfra. Som en løsning har jeg lagt til alt jeg ønsker å legge til når det gjelder forpliktelser, men valgt å kun ha tider mellom 9 og 3 synlige. For å se alt annet jeg har lagt til i kalenderen, går jeg ganske enkelt til innstillinger og legger til en referansetidslinje for tidlig morgen og en referansetidslinje for sent på kvelden. ('hendelser' unntatt selvfølgelig, da de alltid er synlige, noe som er veldig nyttig).

ps Jeg har nylig lastet ned appen, men jeg er imponert over hvor detaljert og intuitiv den er. Det er fenomenalt hvor mye det er lagt ned i denne appen, og veiledningene og "manualen" er veldig nyttige. Gratulerer med å designe en så fantastisk app!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
5 år 3 måneder siden #7853 by bert
Besvart av bert på emnet flere tidsplaner og referansetidslinjer
Takk for tilbakemeldingen Stewart,
Det er noe vi vurderer, men det er noe komplekst tillegg, og vi vil gjerne holde tidsplanens konfigurasjon så enkel som mulig. Noen brukere har problemer med den første konfigurasjonen, og vi prøver å strømlinjeforme den prosessen.
Vi har det fortsatt i tankene, hvis du savner noe annet, ikke nøl med å poste.

hilsen,

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.