Endring av timeplan i løpet av året

Mer
9 år 5 måneder siden - 9 år 5 måneder siden #5186 by Emilie
Endring av timeplan i løpet av året ble opprettet av Emilie
Hello!

I januar blir det noen endringer i timeplanen min og noen leksjoner (selv om det er samme klasser) flyttes rundt. Jeg har fylt ut noen av øktene allerede, og jeg vil helst ikke miste dem. Er det en måte å beholde innholdet i disse leksjonene når jeg blander dem rundt?

Takk

Emilie
Sist redigert: 9 år 5 måneder siden av Emilie.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 5 måneder siden #5196 by bert
Besvart av bert på emnet Endring av timeplan i løpet av året
Hei Emilie,
Du kan endre kalenderen for å gjenspeile disse endringene fra januar og utover, samtidig som de tidligere datoene (og dens innhold) er intakt.

Velg den første uken i januar fra kalendervisningen, og den automatiske kopien vil bare påvirke disse datoene.

Hvis du mener at du allerede har lagt til faktiske leksjoner eller filer i januar, gi meg beskjed. Prosessen er litt vanskeligere...

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 5 måneder siden #7180 by den
Besvart av den på emnet Endring av timeplan i løpet av året
Hallo,
Jeg tenkte jeg skulle legge til dette spørsmålet siden jeg har akkurat dette problemet. Det er et par endringer i timeplanen min som skjer etter halve semesteret, og jeg har allerede fylt inn leksjonsdetaljer og planlegging (og vedlagte ressurser) for hele studieåret. (Jeg har for eksempel en klasse åtte ganger i fjorten dager, men en av timene deres har endret tid og dag). Er det noen måte jeg kan endre tidspunktet for klassene som har flyttet, samtidig som informasjonen er intakt?
Takk på forhånd

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 5 måneder siden #7212 by bert
Besvart av bert på emnet Endring av timeplan i løpet av året
Hei neet,
Det kan gjøres i gjeldende versjon, men det krever noen ekstra lange skritt. Vi vil prøve å forbedre dette i vår neste store oppdatering

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 5 måneder siden #7215 by den
Besvart av den på emnet Endring av timeplan i løpet av året
Takk, jeg fant en måte å gjøre det på ved å lage en dummy-klasse, kopiere ressurser til den, endre timeplanen og deretter kopiere ressursene tilbake. Tok ikke lang tid heldigvis!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.