Vår neste utgivelse 2.1

Mer
11 år 7 måneder siden #1200 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Hei ianmck01,
Omtrent 1 , prøv et langt trykk på en oppmøtekolonneoverskrift , du har et «vær med på alle»-alternativet. Jeg tror det er akkurat det du trenger! Den er både tilgjengelig i rask og ekstra rask modus
2) Ressurser: Ja, vi jobber med det. Det kan være litt problematisk å kunne vise forskjellige typer ressurser som PDF-er, DOC-er, URL-er i appen. Så sannsynligvis vil vi begynne med bare noen lenker, som du foreslår, og de vil vises i sine respektive apps , iBooks for PDF , Numbers for XLS og så videre.

3) iCal-arrangementer ... det pågår fortsatt! Vi hadde et stort arbeid å gjøre med de nye bilde- og lydfunksjonene, og vi lot dette stå til neste versjon. Vi skal prøve å forbedre det.

Takk for din tilbakemelding!
Følgende bruker(e) sa takk: ianmck01
Emnet er låst.
Mer
11 år 7 måneder siden #1235 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Vi har skilt både engelsk (fransk, italiensk, portugisisk) og spansk tråd for våre forespørsler og forslag angående 2.1

Det var litt rot for deg ... men det var flott for oss ... alle forslag i ett!
Håper den er mer lesbar nå.

Takk
Emnet er låst.
Mer
11 år 7 måneder siden #1237 by LDuke
Besvart av LDuke på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Har brukt dette en stund nå og elsker appen din, og ser frem til 2.1. Jeg har ikke lest gjennom alle innleggene dine som nettopp registrert, så dette har sannsynligvis Ben nevnt før, men en lærerplanlegger ville være et flott tillegg med alle dine perioder på én dag da det blir litt vanskelig å holde styr på individuelle dagbøker for hver klasse. Takk elsker det ;)
Emnet er låst.
Mer
11 år 7 måneder siden #1242 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Takk LDuke,
Ja, det kommer i vår neste utgivelse!
Emnet er låst.
  • Deb
11 år 7 måneder siden #1465 by Deb
Besvart av Deb på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Enhver sjanse for å lage appen for en mac air også. (eller har jeg gått glipp av noe)

Jeg elsker iDoceo og synes det er flott.
Emnet er låst.
Mer
11 år 7 måneder siden #1467 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Hei Deb,
I iDoceos neste store oppdatering for iPad legger vi til iCloud-støtte, og det vil tillate oss å målrette mot Mac- og iPhone-plattformen også. Det kan ta litt tid, men vi jobber med det!
Takk
Emnet er låst.
  • smo1987
11 år 7 måneder siden #1496 by smo1987
Besvart av smo1987 på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Elsker appen! Ruddy brilliant, har flust med det på skolen og på eksterne kurs! Jeg er ikke sikker på om dette har blitt foreslått, men det ville være greit å kunne laste inn arbeidsplaner i planleggeren du jobber med i 2.1? Som et mellomtidsplanleggingsalternativ?
Ser frem til oppdateringen til den allerede superappen!

: Lol:
Emnet er låst.
  • smo1987
11 år 7 måneder siden #1497 by smo1987
Besvart av smo1987 på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Å også, er det en måte appen automatisk sporer elevfremgang mot et årssluttmål? Det ville vært bra hvis du ikke allerede kan!
Emnet er låst.
Mer
11 år 7 måneder siden #1500 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Takk smo1987,
Vi jobber med å kunne legge til ulike opplegg for planleggeren som i en tradisjonell karakterbok. Fortsatt ikke sikker på hvordan de vil se ut, eller hvor mange ordninger som vil være tilgjengelige... vi beholder det som en liten overraskelse!

PS: Jeg sender deg en PM senere om elevens fremgang
Følgende bruker(e) sa takk: Sopen123
Emnet er låst.
Mer
11 år 7 måneder siden #1525 by Sopen123
Besvart av Sopen123 på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
dette er smo1987, men jeg trodde jeg hadde logget på før og hadde feil brukernavn! Takk for svaret, og det ville vært flott å finne ut hvordan man kan følge elevenes fremgang :)
Emnet er låst.