Vår neste utgivelse 2.1

  • Neil
11 år 7 måneder siden #960 by Neil
Besvart av Neil på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Hei Burt,

I dagboken kan jeg ikke legge til bilder hvis det er et iCal-element oppført den dagen, alle andre tomme dager er ok. Når iCal er slått av, godtar dagboken bilder. Har du problemet hans på slutten?
Emnet er låst.
Mer
11 år 7 måneder siden #961 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Hei Neil,
Ja, dette er en kjent feil (sjekk ut de to første innleggene i samme tråd!), vi løser det i vår neste oppdatering.
Emnet er låst.
  • Neil
11 år 7 måneder siden #997 by Neil
Besvart av Neil på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Dette forslaget kan være litt vanskelig å inkludere. Ville det være mulig å legge inn kursresultater for en klasse. Deretter kan du i dagbokmodus velge/krysse av resultatene som ble undervist i den leksjonen. Takk, fortsett med det gode arbeidet, Neil ;)
Emnet er låst.
Mer
11 år 7 måneder siden #998 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Hei Neil,
Takk for tipset. Et spørsmål, ville kursresultatet ha noe å gjøre med datoer i dagboken? Jeg antar ikke, og jeg liker ideen. Vi sliter med å legge til nye og fine 'sideformater' i 'dagbokmodus'. Når vi har fått det riktig, kan du stole på den funksjonen!
Takk
Emnet er låst.
  • Neil
11 år 7 måneder siden #1006 by Neil
Besvart av Neil på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Hei Burt,

Resultatene trenger ikke være knyttet til bestemte datoer. Bare generisk for kurset, vises hver gang du går inn i dagbokmodus. Du kan deretter velge/merke av for resultatene du fullførte den dagen (i tillegg til å bruke de gjeldende funksjonene for å skrive en kommentar og ta et bilde).
Emnet er låst.
Mer
11 år 7 måneder siden #1136 by armaturer
Besvart av armaturer på emnet Re: CSI...
Lo de ver todo el diario junto debería de estar para la próxima version. Yo también lo hago así.
También sería conveniente porque en algunas clases hago lo mismo y así lo podria ver todo del tirón. Todo lo que tengo que hacer en el día.
Emnet er låst.
  • Anonym
11 år 7 måneder siden #1153 by Anonym
Besvart av Anonym på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Hei, jeg har ikke noe å skrive på en post som er registrert som bruker.

Sugiero que se pueda copiar una pestaña entera incluidas las notas de cada columna para rectificarlas en la copia que servirá como pestaña de recuperaciones.

Takk
Emnet er låst.
Mer
11 år 7 måneder siden #1191 by Nenuial
Besvart av Nenuial på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Flott app!

Jeg mangler bare én funksjon: flere alternativer for karakteravrunding. I det sveitsiske karaktersystemet har du karakterer fra 1 til 6 med enten 0.5 eller 0.25 trinn. Hvis du ville være i stand til å legge til et alternativ som lar deg spesifisere avrundingen til .5 eller .25 (selv muligens andre), ville det vært flott.
Emnet er låst.
Mer
11 år 7 måneder siden #1194 by ianmck01
Besvart av ianmck01 på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Hei Bert,

Takk for svaret på det siste spørsmålet mitt, forresten. Jeg har et par forslag til vurdering i neste utgivelse:

1. Ekstra veldig rask oppmøtesjekk. Hvis alle er der, kan et enkelt trykk merke alle tilstedeværende. Høres en liten ting ut, men vil gjøre en reell forskjell.

2. Muligheten til å koble filer (leksjonsressurser, ikke bare bilder osv.) fra Dropbox til klasser (kanskje i dagboken?). Jeg bruker dagboken som en planlegger og registrerer hva som er tatt opp i timene. Det ville vært flott å kunne koble rett til en fil fra den planen/posten.

3. Listen over iCal-hendelser øverst på dagboksiden ville vært mye mer nyttig hvis den ble oppført vertikalt med tider i stedet for å rulle over toppen.

Elsker å bruke appen. Det gjorde en virkelig forskjell, og ytterligere 5 lærere fra skolen min bruker den nå også!

Ian
Emnet er låst.
Mer
11 år 7 måneder siden #1198 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Vår neste utgivelse 2.1
Hei Nenuial,
Ja, faktisk la vi til avrundingsfunksjonene som en forespørsel fra en sveitsisk bruker. Men det var ikke tid til å legge til 0.25 og 0.5, det er litt mer komplekst enn det ser ut til, men det vil være der!
Takk for at du kontaktet oss
Emnet er låst.