Beta-tester for iDoceo 7 for Mac starter snart! (bare for betatestere)

Flere
3 år 7 måneder siden - 3 år 7 måneder siden #8867 by bert
God morgen alle sammen,

Etter mange måneder med utrettelig arbeid starter vi betatesting i dag for Mac-versjonen av iDoceo 7

Denne versjonen er tilgjengelig for betatestere av iPad-versjonen. Vi har et svært begrenset antall plasser for testing!

Siden det ikke er noen Testflight på Mac-en, må du sende oss UUID-en til Mac-en din slik at vi kan registrere deg før du sender deg appen. Du vil se trinnene forklart her:
www.imore.com/find-mac-udid-mac-app-store-beta-testing
og send oss ​​den koden etterpå for å støtte @ idoceo.net

Du må ha versjon 7 av iDoceo for iPad installert hvis du vil synkronisere data mellom iPad/Mac.

Du må ha Mac OS Catalina 10.15.x installert

Som standard er iDoceo fortsatt en helt frakoblet app med mindre du aktiverer denne synkroniseringen i Alternativer> Skykoblinger (på begge enhetene)

iCloud-kontoen din må være den samme på enhetene du vil synkronisere.

Betaversjonen vil vare i omtrent en måned, og du kan installere den offisielle appen i App Store så snart den er tilgjengelig uten å miste data.
Sist redigert: 3 år 7 måneder siden av bert.
Emnet er låst.
Flere
3 år 7 måneder siden #8868 by ClaireDeg
Bonjour,

Je serai ravie de faire partie des beta-testeurs pour le Mac ainsi que pour l'iPad. Kommentar faire la demande ?
Bruk déjà Testflight for en annen applikasjon på iPad.

Takk skal du ha!
Claire
Emnet er låst.
Flere
3 år 7 måneder siden #8870 by bert
Takk for all hjelp!
Det har vært en overveldende mottakelse! Vi samler alle forespørslene dine og vil begynne å sende lenkene i morgen/etter i morgen topper.
Emnet er låst.
Flere
3 år 7 måneder siden #8871 by bert
@ClaireDeg Vous recevrez mardi une invitation à deltaker aux tests bêta. Takk de votre aide
Emnet er låst.
Flere
3 år 7 måneder siden #8872 by Axelph
Rått! Jeg har ventet på dette en stund. Jeg vil gjerne betateste disse apps. Hvordan søker jeg?
Emnet er låst.
Flere
3 år 7 måneder siden #8873 by bert
Takk Axelph. Send oss ​​når du har mulighet en e-post fra appen, trykk på Hjelp > Støtte og forslag. Det kan fortsatt ta en stund!
Følgende bruker(e) sa takk: Axelph
Emnet er låst.
Flere
3 år 7 måneder siden #8874 by timm4130
Dette er gode nyheter!
Jeg er relativt ny på iDoceo, men jeg tror jeg skjønte det ganske raskt, og nå er jeg forelsket og vil gjerne hjelpe til med å forbedre og utvikle det.
Så jeg vil gjerne søke som betatester også. Er det mulig?
Emnet er låst.
Flere
3 år 7 måneder siden #8875 by Axelph
Ferdig! Takk skal du ha. Ingen bekymringer om hvor lang tid det tar.
Emnet er låst.
Flere
3 år 7 måneder siden #8883 by fredsnowar
Ottima notizia!
Emnet er låst.
Flere
3 år 7 måneder siden #8884 by ClaireDeg
Bonjour Bert, rien reçu, c'est normal ?
Claire
Emnet er låst.