iDoceo 4.10.13 tilgjengelig med online vurderinger!

Flere
5 år 9 måneder siden #7504 by bert
Ja, vi kommer dit Ambush66. Vi samler inn mange tilbakemeldinger fra brukere og denne typen åpne oppgaver vil være mulig.
Hvis du savner noe annet, ikke nøl med å poste.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
5 år 6 måneder siden #7628 by mreade
Er det et eksempel på XLS-formatet for å importere en XLS-fil til Connect (flervalgs)-testen?

Takk på forhånd

MIke

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
5 år 6 måneder siden #7629 by bert
Hei Mike,
Finn vedlagt under malen du må fylle, den er også tilgjengelig fra alternativet vist på bildet




File Attachment:

File Name: vurdering ... spiste.xlsx
Filstørrelse: 43 KB
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
5 år 6 måneder siden #7630 by mreade
Kult, takk!!!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
5 år 5 måneder siden #7784 by Stefpeco
Super merci pour le travail!!!

Serait-il possible d'utiliser Connect pour avoir 2 évaluations sur 2 devices differents and permettre à 2 profs de faire une évaluation qui se synkronisere sur les les 2 devices quand on fait un refresh?

serait-il mulig d'insérer une photo dans les cases d'une rubrique à la place du texte?
Cela serait plus facile pour les plus petits.

merci

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
5 år 5 måneder siden #7787 by bert
Bonjour,
Ce n'est pas possible pour le moment Stefpeco. Je verrai ce qu'on peut faire

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
5 år 2 måneder siden #7914 by ajacksonjr52
Besvart av ajacksonjr52 på emnet iDoceo 4.10.12 klar neste uke. Online vurderinger!
1. Jeg elsker ideen. Jeg brukte Ms og Google-skjemaer før av skolen min har blokkert google, men gjort det vanskelig å bruke MS uten at barna har msn-e-post. Jeg liker bruken av klassepinnen fordi jeg har et LMS-system, men jeg liker ikke å teste formatet der.

Jeg underviser i lesing og grammatikk. Er det en måte å lage lesepassasjer for elevene mine som kan svare på spørsmålene, eller en måte å importere det på et regneark en leseoppfordring til et sett med spørsmål?

For eksempel: et vindu åpent med lesingen for disse spørsmålene slik at barnet kan lese og svare.

*Jeg elsker virkelig potensialet i dette.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
5 år 2 måneder siden #7917 by bert
Hei ajacksonjr52,
Når du konfigurerer vurderingen vil du finne 'Importer spørsmål fra XLS' som lar deg laste ned og laste opp en XLS-mal.

Hvert spørsmål har sin tekst/bilde og tillater enten flervalg eller åpent svar.
Hvis det samme avsnittet har 4 spørsmål, for eksempel, bør du kopiere det originale avsnittet på toppen av hvert spørsmål.
Følgende bruker(e) sa takk: ajacksonjr52

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.