- Takk for at dere fikk: 749
iDoceo 4.10.13 tilgjengelig med online vurderinger!
- bert
- Tema
Flervalgstester er nå tilgjengelige!
• Ubegrenset antall spørsmål
• Fra 2 til 7 mulige svar. Mer enn ett gyldig svar
• Konfigurer den på kort tid ved å importere en XLS-fil med spørsmål og svar
• Legg til et bilde på spørsmålene dine
• Svarene kan være i tekst eller bilde
• Tildel poeng per spørsmål
• Velg om du vil randomisere spørsmål og/eller svar
• iDoceo Connect vil snart ha et nettbibliotek med tester å dele"
- iDoceo connect endringer
• Nylig tildelte aliaser kan beholdes for fremtidige oppgaver
• Ugyldige aliaser/innleveringer kan nå slettes
• iDoceo Connect-rubrikker kan nå inkludere elevkommentarer
- Systemforbedringer
• Rubrikkutgaven viser rask konvertering, hvis noen.
• Hurtigredigerere kan nå legge til eller erstatte ikoner
• Forbedret sitteplan for flere grupper
• Ressurser kan nå sorteres etter navn eller dato
- jgoddard
- Takk for at dere fikk: 0
- bert
- Tema
Fra karakterboken din > Legg til kolonne > iDoceo Connect, så ser du hvordan det fungerer med en gang
- jgoddard
Denne funksjonaliteten er et stort fremskritt for appen. Vil begynne å ta over noen Google-skjemabehov. Før brukte jeg Google form, noe som er fint, men da måtte jeg overføre karakterene manuelt.
Jeg antar at du håper å legge til flere spørsmålstyper etter hvert som tiden går?
J
- jgoddard
- bert
- Tema
Når det gjelder malen, lages den dynamisk med spørsmålene dine - hvis noen - slik at du kan redigere en forhåndskonfigurert eksamen.
Vi legger til malen online når de nye dokumentene våre er klare!
hilsen
- jgoddard
Har det på malen...
Takk
J
- jgoddard
Ah, også mapper for tester ville være nyttig...
- bert
- Tema
- Bakholdsangrep 66
Da jeg først så idoceo Connect var jeg spent på grunn av mulighetene.
Og du gjør dem nå til virkelighet..
Jeg vil imidlertid gjerne vite om det vil være mulig å ha en åpen oppgave, som jeg nevnte andre steder.
Jeg leter etter en måte å la elevene mine følge med på hva de har gjort... Da må jeg bare sjekke det opp. Men fordi de ikke kan fullføre alle oppgavene på en gang, vil jeg gjerne at oppgaven holdes åpen etter at de har levert svarene, slik at de kan oppdatere fremgangen neste leksjon og hver gang de har jobbet med den. Kommer det i neste oppdatering og hvis ikke, har du planlagt dette og i så fall når forventer du at dette blir implementert ca.
Men jeg er veldig glad for veien du går.
Vel utført jobb, hatten av
Hei Bert
Jeg har tenkt litt videre..
Idoceo Connect:
1: ha muligheten til å ha en åpen oppgave for studenter.. slik at de kan oppdatere fremgangen etter å ha hendt den inn
2: gjør det slik at du som lærer kan oppdatere en oppgave, for eksempel når du legger til oppgaver på en liste som elevene skal fullføre.
3: gjør oppdateringsfremdriften toveis... for eksempel når elevene mine jobber to og to med en presentasjon. Jeg ønsker å evaluere denne prosessen ved å fylle ut en rubrikk. Det ville da være fint om elevene mine kan se denne rubrikken til enhver tid slik at de vet hva jeg tenker om samarbeidet deres og kan tilpasse seg ved å prøve hardere om nødvendig (i dette tilfellet kan de ikke endre rubrikken selv, så det er egentlig ikke en oppgave). Og hvis de gjør det, vil jeg gjerne oppdatere denne rubrikken for å reflektere over deres forskjellige holdning med en annen vurdering.
4: netteksamener er en god idé... men hvis folk begynner å jobbe med dem vil du snart ha mange eksamener, gode eller dårlige. Så du trenger noe for å kategorisere dem... karakterer verdien og legg dem i mapper for senere bruk (denne mappestrukturen bør være koblet til kontoen din slik at du ikke trenger å gjøre alt arbeidet på nytt hvis du må installer iDoceo igjen eller noe).. Jeg bruker også Lesson Up som egentlig er en nettbasert databank med leksjoner laget av lærere.. Den er flott, men lider også av mye søppelmateriale.