iDoceo Grade Scanner tilgjengelig i App Store

Flere
6 år 9 måneder siden #6924 by bert
Grade Scanner er en kraftig og brukervennlig app som vurderer boblearkvurderinger automatisk.
Lag klassene dine på et blunk, konfigurer svarene på vurderingene dine og begynn å skanne når elevene har fylt boblearkene.
Karakterskanner vil vise studentens poengsum i sanntid.
Du kan eksportere dataene dine til XLS, CSV, til iDoceo, synkronisere med Google Classroom eller se gjennom statistikk fra appen.

Dette er hovedfunksjonene:

- Universell app, fungerer på iPhone og iPad. Synkroniserer ikke mellom enheter.
- Passordbeskytt GradeScanner med Pin eller Touch ID

• Lag ubegrensede klasser
- Importer XLS-filer eller maler fra iDoceo
- Legg til studenter fra kontaktlisten din
– Legg til elever fra Google Classroom
- Legg til elevers miniatyrbilder

• Lag ubegrensede vurderinger
- Et hvilket som helst antall spørsmål fra 1 til 100
- Bruk 50 eller 100 spørsmålsark
- Skriv ut ark direkte fra appen eller last ned fra nettet vårt
- Du kan endre en vurderingskonfigurasjon umiddelbart uten å måtte skanne ark på nytt.

• Skann enkelt alle arkene dine
- Se poengsummen for hver student i sanntid mens du skanner.
- Detaljert visning av arkanalyse

• Gjennomgå score og statistikk
- Gjennomsnitt, Median, Std. Avvik, maks. og min. score
- Graf etter svar/spørsmål
- Sorter etter resultat
- Eksporter til XLS/CSV
- Eksporter til iDoceo
- Synkroniser poeng med Google Classroom

Følgende bruker(e) sa takk: Anselzen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
6 år 9 måneder siden #6925 by Anselzen
Besvart av Anselzen på emnet iDoceo Grade Scanner tilgjengelig i App Store
Hei,

Jeg har testet Grade Scanner og jeg synes det er virkelig en fantastisk app. Men hovedproblemet for meg er at det ikke er noen synkronisering mellom iPhone og iPad, og det alene gjør det nesten ubrukelig for meg. Jeg kan ikke forestille meg å legge inn dusinvis av tester på en iPhone-skjerm, og jeg vil ikke kunne skanne hundrevis av papirark med en iPad Pro. Så her er det store spørsmålet: noen synkronisering kan forventes mellom begge enhetene?
Uansett, jeg elsker deg apps :)

HGEMC - iDoceo-bruker siden 2012

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
6 år 9 måneder siden #6926 by bert
Takk Anselzen,
Ja, synkronisering mellom enheter er i veikartet vårt. Dette er en første versjon. hvis det viser seg vellykket, legger vi det til i neste. Vi samler nå inn forslag og tilbakemeldinger.
Hvis du savner noe annet, ikke nøl med å poste
Følgende bruker(e) sa takk: Anselzen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
6 år 9 måneder siden #6944 by MonMonque
Besvart av MonMonque på emnet iDoceo Grade Scanner tilgjengelig i App Store
Dette ser bra ut – Finnes det en nettside for appen ennå? Jeg er nysgjerrig på noen detaljer.

En ting jeg er interessert i er om arkene er gjenbrukbare. Kunne jeg for eksempel bruke det samme arket med 100 spørsmål for fem tester med 20 spørsmål, og bare score 20 forskjellige bobler hver gang?

(Prøver å redde noen trær ved å kutte ned på kopiering...)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
6 år 9 måneder siden #6945 by bert
Hei MonMonque,
Ark kan ikke gjenbrukes, men i vår neste versjon 1.1 vil du kunne skrive ut 20 spørsmålsark. 2 tester passer på én side som skal kuttes.
Du kan stille spørsmål i denne tråden eller her
www.idoceolabs.com/gradescanner/

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
6 år 1 måned siden #7381 by elveløper
Besvart av elveløper på emnet iDoceo Grade Scanner tilgjengelig i App Store
Å bruke kodene til å koble spørsmål til bestemte ferdigheter eller emner er flott, og spredningsdiagrammet for hver elev er flott. Vennligst la meg skrive disse ut for studenter som en pdf, 4 studenter til en side, slik at de kan bruke den til å målrette revisjonen deres!

For tiden diskuterer jeg å ta skjermbilder og gjøre det manuelt, noe som er galskap.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
6 år 1 måned siden #7382 by bert
Merket riverer, vi har ikke fått mye tilbakemelding om disse diagrammene før nå.
Regn med det for vår neste versjon

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
6 år 1 måned siden #7385 by elveløper
Besvart av elveløper på emnet iDoceo Grade Scanner tilgjengelig i App Store
Utrolig, tusen takk.

En annen veldig nyttig funksjon ville være å kunne sortere spørsmålene etter best/dårlig poengsum for en klasse. For øyeblikket kan jeg bla gjennom hvert spørsmål separat for å se hvilke som ble besvart godt og hvilke dårlig, men å kunne sortere etter lavest poengsum ville være veldig nyttig å umiddelbart se områdene en hel klasse trenger å gå tilbake over for å oppsummere eller avklare.

Også en måte å importere de prosentvise riktige spørsmålene til Idoceo med en sett-tag ville være veldig nyttig, så jeg kunne se at X-studenten scoret veldig bra i spørsmål merket med emne A, men dårlig på emne B i merkeboken.

Hvis du kunne stramme opp den diagnostiske siden av appen for å gjøre det veldig enkelt for lærere å gi målrettede tilbakemeldinger til elevene enkelt med tagger/spredningsdiagrammer og annonsert det som sådan, tror jeg du vil se et enormt hopp i brukere. Sikkerhet på skolen min ville folk falle over seg selv for en måte å automatisk merke og deretter gi elevene et utskrivbart tilbakemeldingsark om områdene de trenger å forbedre seg på.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
6 år 1 måned siden #7386 by bert
Det vil ta litt mer tid, men vi kommer garantert dit

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
3 år 1 måned siden - 3 år 1 måned siden #9661 by Gazcyr
Besvart av Gazcyr på emnet iDoceo Grade Scanner tilgjengelig i App Store
Hallo,
Er det mulig å:

- importere spørsmål fra Excel for eksempel for å være raskere (for å kopiere og lime inn noen tagger) ?
- lage mer enn 100 spørsmål?
- har du mer enn 5 mulige svar?


Takk
Sist redigert: 3 år 1 måned siden av Gazcyr.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.