iDoceo 4.5

Mer
8 år 11 måneder siden #5502 by bert
iDoceo 4.5 ble opprettet av bert
iDoceo 4 er nå tilgjengelig i appbutikken. La oss snakke om fremtiden og hva du vil se neste gang
Følgende bruker(e) sa takk: Lilla-linzi, abalayn

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 11 måneder siden #5503 by Lilla-linzi
Besvart av Lilla-linzi på emnet iDoceo 4.5
Liker oppdateringen allerede, og jeg har ikke prøvd alt enda
Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 11 måneder siden #5504 by Kathleen
Besvart av Kathleen på emnet iDoceo 4.5
Jeg lastet ned oppdateringen i kveld og har begynt å utforske den. Wow! Virkelig stor oppdatering! Takk Bert. Jeg har allerede lekt litt med "textDrop"-alternativet... Ser ut som akkurat det jeg trenger for enkelt å registrere vanlige observasjoner jeg gjør i timen. Flott! Ser frem til å undersøke de andre nye verktøyene du har lagt til. B)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 11 måneder siden #5508 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 4.5
Takk @Purple-linzi, @Kathleen.

@Kathleen, du er den aller første til å nevne textDrop-funksjonen, la oss håpe andre finner den nyttig også!
Du bør være i stand til å organisere all denne teksten i grupper og lage ubegrensede undernivåer av andre grupper og tekster. Vi prøvde å unngå å ha en unik liste over hundrevis av observasjoner, men vi trenger fortsatt noen tilbakemeldinger på det. Fortell meg hvordan det fungerer for deg.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 9 måneder siden #5592 by Cmcg26
Besvart av Cmcg26 på emnet iDoceo 4.5
Det eneste jeg ville elske å se er muligheten til å kommentere PDF-er eller word-filer i stedet for bare å forhåndsvise dem.
Som matematikklærer har jeg avdelingsoppgaver å følge. Jeg har for øyeblikket disse som word-filer på oppslagstavlene til hver klasse, men jeg vil gjerne kunne krysse av for emner etter hvert som de dekkes eller tidsstemple dem.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 9 måneder siden #5594 by Emilie
Besvart av Emilie på emnet iDoceo 4.5
Noe lite forhåpentligvis, men som kan være nyttig for mange :)

Noen ganger underviser jeg i forskjellige rom. Jeg prøvde å gi nytt navn til sitteplanene til rommene jeg er i, men jeg finner ikke det alternativet.

Takk Bert! Appen din er fantastisk, og så mange på skolen min bruker den nå... Jeg tror jeg har spredt ordet godt, selv i barneavdelingen! Jeg blir ofte bedt om å gi INSET på appen, og takket være forumet ditt og "hvordan"-filene dine, er det en lek :)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 9 måneder siden #5595 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 4.5
@Cmcg26 Merket! Vi må først få tak i appbutikken, men disse merknadene er i våre gjøremål

@Emilie Takk! Her er det du leter etter. Prøv disse notatene, de kan også være nyttige


Vedlegg:
Følgende bruker(e) sa takk: Emilie

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 9 måneder siden #5606 by Emilie
Besvart av Emilie på emnet iDoceo 4.5
Wow, Bert, dette er kjempebra!!! Elsker det, elsker det, elsker det!
Vil gi det videre til kollegene mine, de vil være veldig fornøyde med dette tillegget :)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 8 måneder siden #5631 by Nick@jhgs
Besvart av Nick@jhgs på emnet iDoceo 4.5
Hei - takk for ditt harde arbeid. Oppdateringene er flotte. Jeg har også fått en rekke ansatte til å spørre om idoceo, og mange ansatte bruker det nå.

Store ting på skolen vår i år er lekser som er elektroniske for elevene. Noen planlegger-app for elever som kan koble til lærerens for lekseinnstilling og/eller innlevering?

Fortsett med det gode arbeidet!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 8 måneder siden #5633 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 4.5
Takk Nick, vi hadde dette i veikartet vårt, men siden Apple har lagt til denne funksjonen i iTunes U, vil vi ikke kunne konkurrere med det.
La oss se hvordan iTunes U blir!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.