eksportere/skrive ut individuelle elevkarakterer

Mer
10 år 8 måneder siden #3371 by ceebee
Jeg kan ikke finne ut hvordan jeg eksporterer eller skriver ut karakterene til en enkelt elev. Jeg vet at det er mulig å sende karakterene deres via e-post til hele klassen via "verktøy", men jeg vil gjerne ha en utskrift for å holde seg til deres individuelle mapper. Kan du hjelpe?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 8 måneder siden #3373 by bert
Hei ceebee,
I den gjeldende versjonen kan du få forskjellige rapporter med alle elevens data , men ikke en enkelt rapport per elev. Den midlertidige løsningen er å bruke studentfilteret på toppen for å vise bare en enkelt student, og deretter gjøre denne rapporten her www.idoceo.net/index.php/en/help/the-report-generator

Vi jobber nå med en større oppdatering som vil være klar i første halvdel av september og som vil inneholde en fin studentrapport (og du vil kunne sende den på e-post også)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Sue Malone
10 år 7 måneder siden #3408 by Sue Malone
Besvart av Sue Malone på emnet eksportere/skrive ut individuelle elevkarakterer
Siden du jobber med en enkelt elevrapport, kan du legge til en signaturlinje som foreldrene kan signere?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 7 måneder siden #3409 by bert
Hei Sue,
Du vil ha det alternativet i form av en konfigurerbar bunntekst og topptekst for rapporten.
Den er mye mer fleksibel enn en spesifikk signaturlinje, men den vil kreve at du oppretter den signaturlinjen som et bilde.
Vi vil sannsynligvis ende opp med å ha noen topptekst- og bunnteksteksempler som brukerne våre kan laste ned og legge til i rapportene sine.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Fru A
10 år 6 måneder siden #3905 by Fru A
Vel dritt. Jeg kjøpte bare denne appen for å generere individuelle studentrapporter. Har du en forventet dato når dette kan være tilgjengelig, eller bør jeg bare skrote det og gå videre til et annet produkt? Svaret ditt indikerer 2. halvdel av september...

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 6 måneder siden #3906 by bert
Denne meldingen er mer enn måned gammel, og den refererte til den kommende versjonen 3.0 som allerede er tilgjengelig i appbutikken.
Studentrapporten sammen med topp- og bunnteksten jeg nevnte er der allerede, men hvis det er slik du vil spørre om ting i forumet kan du like godt flytte til et annet produkt.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • frustrert
10 år 6 måneder siden #3907 by frustrert
Besvart av frustrert på emnet eksportere/skrive ut individuelle elevkarakterer
Beklager hvis du blir fornærmet. Kan du gi instruksjoner for å generere individuelle studentkarakterrapporter, eller muligens en lenke som forklarer hvordan du gjør det? Jeg har lagt merke til i funksjonslisten for 3.0 at den fremhever muligheten til å skrive ut studentrapporter, men jeg klarer ikke å finne ut av det. Jeg prøvde å søke på nettstedet, men kan bare finne informasjon for å skrive ut et sammendrag for hele klassen. Jeg vil gjerne kunne lagre rapportene i Dropbox (pdf?) for å åpne på en stasjonær datamaskin koblet til en skriver.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 6 måneder siden #3909 by bert
Du finner detaljene forklart her .
Hvis noe ikke er klart nok, gi meg beskjed

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Fru A
10 år 6 måneder siden #3917 by Fru A
Etter mye prøving og feiling fant jeg ut hvordan jeg skulle gjøre de individuelle rapportene i går kveld. Jeg håpet på en måte at jeg ville være i stand til å eksportere en hel klasse med studentrapporter på en gang. Er jeg nøyaktig når jeg sier at den eneste måten å gjøre dette på er å klikke på én student om gangen, "åpne" noe som Notability, og deretter gå til et skrivebord og få tilgang til hver enkelt rapport for å skrive den ut? Bare sjekker at jeg ikke har gått glipp av noe. Jeg tror jeg kan spare ett trinn ved å "legge til et notat" i Notability i stedet for å lage et nytt notat hver gang, men er det en raskere eller mer effektiv måte å oppnå dette på?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 6 måneder siden #3918 by bert
Vi vil ha det alternativet i vår neste oppdatering, en enkelt PDF-rapport med alle elevene dine i den

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.