- Takk for at dere fikk: 2
Oppdater
- Lilla-linzi
-
Tema
Mindre
Mer
- bert
-
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
11 år 5 måneder siden #3347
by bert
Besvart av bert på emnet Oppdater
Hei Purple-linzi,
I dag slipper vi vår Beta 2 (RC), som bør være den siste før den offisielle utgivelsen. Alle store problemer er løst, og vi fokuserer på ytterligere hjelp i appen for den enorme mengden av nye funksjoner som kommer.
Vi jobber døgnet rundt for å få det i tide før september.
I dag slipper vi vår Beta 2 (RC), som bør være den siste før den offisielle utgivelsen. Alle store problemer er løst, og vi fokuserer på ytterligere hjelp i appen for den enorme mengden av nye funksjoner som kommer.
Vi jobber døgnet rundt for å få det i tide før september.
- bert
-
Mindre
Mer
- Lilla-linzi
-
Tema
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 2
11 år 5 måneder siden - 11 år 5 måneder siden #3384
by Lilla-linzi
Besvart av Lilla-linzi på emnet Oppdater
Fra de franske meldingene kan jeg anta at 3.0 nå er september, så jeg må holde planleggeren min atskilt for nå. Vil 3.0 påvirke min merkebok og sitteplasser når jeg oppdaterer?
Sist redigert: 11 år 5 måneder siden av Lilla-linzi.
- bert
-
Mindre
Mer
- Fizzics lærer
-
- bert
-
Mindre
Mer
- Cadm
-
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 0
11 år 5 måneder siden #3476
by Cadm
Besvart av Cadm på emnet Oppdater
Hei,
Jeg er ny her inne, og skal bruke Idoceo for første gang neste uke.
Er det en lenke som viser alle de nye funksjonene i 3.0?
Skolen min bruker forresten Liberscol (hvis du kjenner den nettbaserte plattformen). Er det planen å samhandle med den?
Takk !
Jeg er ny her inne, og skal bruke Idoceo for første gang neste uke.
Er det en lenke som viser alle de nye funksjonene i 3.0?
Skolen min bruker forresten Liberscol (hvis du kjenner den nettbaserte plattformen). Er det planen å samhandle med den?
Takk !
- bert
-
Mindre
Mer
11 år 5 måneder siden #3478
by bert
Besvart av bert på emnet Oppdater
Hei Cadm,
Du finner listen over (noen av) de nye funksjonene her: www.idoceo.net/index.php/en/?option=com_...&view=article&id=161
Vi vil prøve å legge til noe tredjeparts systemintegrasjon i fremtiden, men dette avhenger hovedsakelig av at disse systemene har de riktige verktøyene for oss utviklere og antallet iDoceo-brukere som vil dra nytte av integrasjonen.
Jeg visste ikke om Liberscol! Jeg beholder det på listen vår.
Du finner listen over (noen av) de nye funksjonene her: www.idoceo.net/index.php/en/?option=com_...&view=article&id=161
Vi vil prøve å legge til noe tredjeparts systemintegrasjon i fremtiden, men dette avhenger hovedsakelig av at disse systemene har de riktige verktøyene for oss utviklere og antallet iDoceo-brukere som vil dra nytte av integrasjonen.
Jeg visste ikke om Liberscol! Jeg beholder det på listen vår.