Vår neste utgivelse 2.6

  • Martyn
10 år 8 måneder siden #3417 by Martyn
Besvart av Martyn på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hei,

Noen nærmere den nye utgivelsen ennå? Terminen er neste uke og håpet å få tak i den nye versjonen før vi starter. Fortsett den gode jobben,

Takk

Martyn
Emnet er låst.
Mer
10 år 8 måneder siden #3428 by CAReynolds
Besvart av CAReynolds på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Takk Bert, det gjør det sikkert lettere!
Emnet er låst.
  • Anonym
10 år 8 måneder siden #3436 by Anonym
Besvart av Anonym på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hei,

Takk for denne appen! Jeg elsker det, og det hjelper meg å holde meg mer organisert.

Jeg er musikklærer, så behovene mine kan være litt annerledes enn en klasseromslærer.

Jeg vil gjerne ha et sted å utarbeide timeplanene mine etter klasse, i stedet for tidsblokk. Timeplanen min har en annen klasse for hver blokk i timeplanen min, men jeg trenger ikke en leksjonsplan for hver blokk.

Jeg vil gjerne ha et eget sted (som ser mer ut som en planbok) for å utarbeide timene mine etter klassetrinn, og planlegge konserter, aktiviteter og forestillinger for hele skolen.

Takk igjen, og fortsett med det gode arbeidet!
Emnet er låst.
  • Nathan
10 år 8 måneder siden #3437 by Nathan
Besvart av Nathan på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hei Bert,

Samme som Martyn, bare lurer på om du har noen oppdateringer på den nye versjonen? Jeg vet at dere alle jobber hardt med det. Håper vi kanskje har det før elevene kommer tilbake neste uke.

Takk igjen for en allerede fantastisk app.
Emnet er låst.
Mer
10 år 8 måneder siden - 10 år 8 måneder siden #3438 by bert
Besvart av bert på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hei Nathan, alle sammen...
Vår neste oppdatering for iDoceo, versjon 3.0, vil være tilgjengelig neste uke.
Kan ikke være mer spesifikk om datoen fordi den avhenger av Apples endelige godkjenningsprosess, men de jobber 7 dager i uken akkurat som oss!

Håper dere alle liker det som kommer.
For de utålmodige... et skjermbilde
Advarsel: Spoiler!
Vedlegg:
Sist redigert: 10 år 8 måneder siden av bert.
Følgende bruker(e) sa takk: welshkirsten, Kathleen, iaincmac, G_emma
Emnet er låst.
Mer
10 år 8 måneder siden #3455 by CAReynolds
Besvart av CAReynolds på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Når den nye utgivelsen kommer ut, ville det være best for en ny bruker å vente på den nye utgivelsen for å importere studentdata? Er det også planlagt en liste over funksjoner for den nye utgivelsen som vi kan se?
Emnet er låst.
Mer
10 år 8 måneder siden #3458 by bert
Besvart av bert på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hei CAReynolds.
Du finner her en FORELØPIG(!) og ikke-uttømmende liste over nye funksjoner i iDoceo 3.0 .

Når det gjelder import av studentdata, vil den nye versjonen behandle filen på samme måte, og det vil ikke utgjøre noen vesentlig forskjell.
Import av studentbilder på den annen side har blitt ytterligere forbedret med alternativer for å importere dem i bulk, basert på et studentfeltkriterier (dvs. navn, id eller andre). Eller ved å bruke ansiktsgjenkjenningsteknikker på ett enkelt bilde av klassen din.

Dette vil gjøre det til en lek å tildele/importere bilder... og jeg tør å si... gøy.
Her en kort video.
Vedlegg:
Følgende bruker(e) sa takk: CAReynolds, G_emma
Emnet er låst.
  • John
10 år 8 måneder siden #3460 by John
Besvart av John på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Jeg sendte denne inn for en stund siden i håp om at den skulle være med.
Multiperson timer. Én start for alle. Individuelle avslutninger som registreres. Trykk på ansiktet deres når de er ferdige
Flott for raske øvelser i mattetime eller språk. Kan være nyttig på treningssenteret også

individuelle tellere ville være flott fra sitteplanen - å bli registrert eller ikke

Dette er et flott program.

Takk
John
Emnet er låst.
Mer
10 år 8 måneder siden #3461 by bert
Besvart av bert på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hei John,
Ja, det er fortsatt i våre gjøremål. Vi gikk tom for tid til denne.
Arbeid pågår
Emnet er låst.
Mer
10 år 8 måneder siden #3462 by Lilla-linzi
Besvart av Lilla-linzi på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Elsker opplasting av bilder vil spare så mye tid.
Emnet er låst.