Vår neste utgivelse 2.6

Mer
10 år 9 måneder siden #3281 by bert
Besvart av bert på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hei aussiele,
Kan du være litt mer spesifikk om hvor du savner dette?
Auto-store bokstaver settes i henhold til iPadens standardinnstillinger under (System)Innstillinger / Generelt / Tastatur
Emnet er låst.
  • DB
10 år 9 måneder siden #3299 by DB
Besvart av DB på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hei,

Bare lurte på når du planla å starte beta-testing? Vil gjerne være med!
Emnet er låst.
Mer
10 år 9 måneder siden #3301 by bert
Besvart av bert på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hei DB,
De første beta-testene begynte på lørdag og vi jobber døgnet rundt for å få den offisielle utgivelsen klar lenge før september kommer.
Vi har en svært begrenset mengde tilgjengelige 'seter' for betatesting, men kontakt oss gjerne på support@idoceo.net med enhetens UDID (du kan få den med appen kalt UDID+ fra), så skal jeg se hva jeg kan gjøre.

Takk
Emnet er låst.
  • simon curtis
10 år 8 måneder siden #3377 by simon curtis
Besvart av simon curtis på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hei, vil du legge til en iPhone-versjon av appen med neste oppdatering? Jeg vil finne dette veldig nyttig når jeg ikke har iPaden med meg.

Ser frem til den nye oppdateringen, men skulle ønske den var klar før det nye studieåret!
Emnet er låst.
Mer
10 år 8 måneder siden #3381 by bert
Besvart av bert på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hei Simon,
iPhone-versjonen er ikke der ennå. Vi forsinket utgivelsen da iPad mini dukket opp, da det var et langt bedre "mobilalternativ" enn en beskåret versjon for iPhone. La oss se hvordan denne 3.0 fungerer, og hvis den viser seg vellykket, fortsetter vi å jobbe med veikartet vårt.
Takk
Emnet er låst.
  • Rav
10 år 8 måneder siden #3404 by Rav
Besvart av Rav på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Jeg er ny på iDoceo og har akkurat begynt å få taket på det. Det er en FANTASTISK app, og jeg anbefaler den til mine andre lærere. Den eneste tingen jeg ville elske å se er et eget sted å registrere atferd. Jeg har sett noen apps som har et popup-vindu eller egen kolonne med tommel opp/ned/nøytralt symbol, dato/klokkeslett og deretter et sted å skrive en beskrivelse om nødvendig. Som musikklærer med over 600 barn, ville det være flott å ha et raskt sted å skrive ned atferdssituasjoner.

Den andre tingen som ville vært STOR for meg ville være en måte å faktisk legge til karakterer direkte til sittetabellen. Jeg gjør mange raske observerbare typevurderinger mens jeg synger eller spiller musikkspill... ofte skriver jeg bare haker på papirplasseringene mine for å holde styr på elever som har fått det eller fortsatt jobber (EX: steadybeat). Jeg bruker både et sirkelsetediagram og et setediagram for rader. For øyeblikket må jeg være i "karakterbok"-visningen hvis jeg vil legge til et merke eller karakter. Det ville vært fantastisk å faktisk være i visningen av setediagrammet og klikke på en elev som vil koble til navnet deres i karakterboken. Kanskje for komplisert? Men det ville definitivt vært en drøm som gikk i oppfyllelse! Jeg kan tenke meg å sitte i en sirkel og spille et spill og ha iPad-en min i fanget med sittetabellen og bare trykke på elevenes bilder (i likhet med å ta oppmøte).

Takk igjen for all innsatsen. Det er kjempebra!
Emnet er låst.
Mer
10 år 8 måneder siden #3405 by CAReynolds
Besvart av CAReynolds på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Jeg er også musikklærer og jeg har lett etter et program med funksjonaliteten "karakter fra sittekart"! Både vurdering og oppførsel. Som musikklærer er antall klikk et stort problem!
Emnet er låst.
Mer
10 år 8 måneder siden #3406 by bert
Besvart av bert på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Velkommen @Amber,@CAReynolds,
For oppførsel kan du faktisk konfigurere en egendefinert editor, som er den raskeste måten å sette inn et lite utvalg av ikoner (du har tommel opp og ned) i en celle. Jeg skal snart utarbeide en artikkel som forklarer disse tilpassede redaktørene.
Hvis du i tillegg trykker og holder på en celle, kan du legge til kommentarer. Her en artikkel forklarer det i detalj .

Når det gjelder din andre forespørsel om sitteplanen, kan du gjøre det allerede! Du vil kunne legge til kolonner og og karakterisere elever som om du var i karakterboken.
Her er artikkelen som forklarer det www.idoceo.net/index.php/en/component/co...g-plan-main-features
Emnet er låst.
Mer
10 år 8 måneder siden #3413 by CAReynolds
Besvart av CAReynolds på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Takk, Bert. Det fikk det til å fungere, men det ser ut til å ta noen trykk for å få det til å fungere for hver elev.

også, det jeg virkelig ønsker er et alternativ som "Delt til alle"', der du kan angi en standardkarakter, gi knappen et navn, for eksempel "deltakelse", som vil fylle standardkarakteren for hele klassen og da må klikke på de få elevene som var unntak.m. Det ville virkelig fremskynde prosessen, spesielt for de av oss som må vurdere på flukt.
Emnet er låst.
Mer
10 år 8 måneder siden - 10 år 8 måneder siden #3415 by bert
Besvart av bert på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hei CAReynolds,
Det skal være et dobbelttrykk på en celle for å begynne å redigere, og bare et enkelt trykk for å velge de riktige ikonene.
Angående "befolke"-alternativet du trenger, her en kort video som viser hvordan du gjør det! Håper det hjelper.


File Attachment:

File Name: h6190372.mov
Filstørrelse: 2,608 KB
Vedlegg:
Sist redigert: 10 år 8 måneder siden av bert.
Emnet er låst.