Vår neste utgivelse 2.6

Mer
11 år 5 dager siden #2998 by bert
Besvart av bert på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Takk for kontakten Bruno,
Nous préparons beaucoup de nouvelles fonctionnalités pour notre prochaine version, et nous allons essayer de inclure ce que vous suggérez.
Vous serez en mesure de cacher un élève en particulier, mais il sera sur tous les onglets au moment, mais je comprends que c'est beaucoup plus utile se cacher des onglets spécifiques.

De pluss, j'ai remarqué que le calcul des moyennes était faussé lorsqu'une cellule est remplie par un smiley. Le calcul est correct dès que la cellule redevient vide.

Oui, ce sera résolu aussi dans la prochaine mise à jour

Hilsen,
Emnet er låst.
Mer
10 år 11 måneder siden #3073 by brun
Besvart av brun på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Elsker virkelig appen ... men jeg er desperat etter en 3 ukers timeplan i stedet for bare 2.
Emnet er låst.
Mer
10 år 11 måneder siden #3074 by bert
Besvart av bert på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hei Brown,
Du vil ha den 3 ukers timeplanen. Vi flytter gjeldende tidsplan inn i en mer detaljert kalender som lar deg konfigurere en hvilken som helst kombinasjon av tidsplaner i løpet av året(e).
Det er en noe risikabel forbedring fordi noen brukere faktisk liker det nåværende systemet, men jeg må innrømme at det ikke er nyttig i det hele tatt, siden det ikke er noen kobling til dagboken, og vi kan ikke lage en planlegger med den.
I disse tidligere versjonene prøvde vi å holde ting enkelt i den saken, men kalendere og tidsplaner er ikke enkle ... så jeg håper de nye endringene vil være velkomne.
Vi holder deg oppdatert i denne tråden
hilsen
Emnet er låst.
  • Ferglee
10 år 11 måneder siden #3106 by Ferglee
Besvart av Ferglee på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Med hensyn til neste oppdatering vil jeg gjerne kunne laste opp datoene for semesteret/semesteret/året og dette synkroniseres med timeplanen min. Hvis disse kunne synkroniseres ville det tillate med oppmøte, ville jeg ha en liste over alle leksjoner som er tilgjengelig for oppmøte. Også muligheten til å eksportere til en papirrull for det uformelle eller hvis systemet går ned.

For øyeblikket føler jeg at jeg dobbelthåndterer rullen.
Emnet er låst.
  • kaiman
10 år 10 måneder siden #3220 by kaiman
Besvart av kaiman på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Har du en estimert dato for neste utgivelse? Kommer den live før det nye studieåret i september?
Emnet er låst.
Mer
10 år 10 måneder siden #3221 by bert
Besvart av bert på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Ja, regn med det.
Vi er mye avhengig av den offisielle utgivelsen av iOS7 og fremdriften, men innen september vil alt være på plass.
Emnet er låst.
  • Manuel
10 år 9 måneder siden #3259 by Manuel
Besvart av Manuel på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Une nouvelle fonctionnalité utile serait l'import des données à partir des contacts de l'ipad (nom, prénom, email et l'idéal la photo).

Une application concurrente (TeacherKit) foreslår cette fonctionnalité et c'est très pratique (bien plus qu'importer le fichier CSV à partir de Dropbox).
Emnet er låst.
  • Martyns
10 år 9 måneder siden #3274 by Martyns
Besvart av Martyns på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Noen anelse om når 2.6 er på vei ennå?
Emnet er låst.
  • Martyn
10 år 9 måneder siden #3275 by Martyn
Besvart av Martyn på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Ignorer det, har nettopp sett ovenstående!!
Emnet er låst.
Mer
10 år 9 måneder siden #3280 by aussiele
Besvart av aussiele på emnet Vår neste utgivelse 2.6
For at all utskrift automatisk skal skrives med store bokstaver i begynnelsen av setningen og etter punktum.
Emnet er låst.