Vår neste utgivelse 2.6

Mer
11 år 2 måneder siden #2721 by purplepossum
Besvart av purplepossum på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hei Bert,
Jeg er sikker på at du allerede har det notert, men noe vi virkelig trenger på skolen vår er muligheten til å a) dele maler og b) dele informasjon på tvers av ipads.
Fortsett den gode jobben. Vi elsker det!!!
Emnet er låst.
Mer
11 år 2 måneder siden #2724 by shalon
Besvart av shalon på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Har akkurat begynt å bruke denne appen og den er kjempebra. Som andre, for at dette skal organisere undervisningsdagen min (og for at jeg skal anbefale det til andre), er det nødvendig med et mer tradisjonelt lærerplanleggerformat for dagboken. Jeg ELSKER å ha muligheten til å se kalenderelementene mine på høyre side av dagboken, men venstre side trenger bare å plukke opp timene fra timeplanen og la meg legge inn leksjonsdetaljene for den dagen.

Et annet nyttig forslag ville være å ha muligheten til en klasse-e-post. Der jeg underviser, får hver klasse en e-post, slik at lærere raskt kan sende e-post til en hel gruppe. Kan du legge til denne funksjonen?

Til slutt, det ville være veldig nyttig å kunne skrive lekser inn på en mer tradisjonell planleggerside, kunne sende en hel klasse-e-post med detaljene, og deretter la oppgaven legge seg selv til en ny kolonne i karakterbokskjermen . Spør jeg for mye?
Emnet er låst.
Mer
11 år 2 måneder siden #2728 by bert
Besvart av bert på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Velkommen Shalon,
Her er noen kommentarer til forslagene dine

et mer tradisjonelt lærerplanleggerformat for dagboken er nødvendig

Absolutt. Vi jobber med det allerede for vår neste store oppdatering

Et annet nyttig forslag ville være å ha muligheten til en klasse-e-post.

Det er en interessant idé. Vi vil legge til en e-post per klasse, men den var i utgangspunktet ment som hovedkontorkommunikasjon. Jeg er sikker på at det også vil tjene formålet ditt.

Som en midlertidig løsning
- Hvis du trykker og holder over elevenes overskrift når du er i karakterboken, vil det raskt kunne sendes en e-post til alle.

Til slutt, det ville være veldig nyttig å kunne skrive lekser på en mer tradisjonell planleggerside...

Det er en rimelig, men kompleks forespørsel! Vi vil først jobbe med den tradisjonelle planleggersiden, og vi vil se om vi kan legge til den nye leksekolonnen senere ved følgende oppdateringer.
Emnet er låst.
  • Jessb
11 år 2 måneder siden #2748 by Jessb
Besvart av Jessb på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Jeg sender forespørselen om tidsplan for å koble til planleggeren i stil med en tradisjonell lærerdagbok! Flott å se at dette legges til i neste oppdatering - kom med det!!
Emnet er låst.
  • Anonym
11 år 2 måneder siden #2763 by Anonym
Besvart av Anonym på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Bonjour,
il serait effectivement intéressant de pouvoir rédiger nos plans de séance pour chaque classe et les placer dans le calendrier pour la séance prochaine. Plusieurs rubriques seraient nécessaires : bilan de la séance 1, objectif de la séance 2, matériel, formes de groupes, situasjon 1, situasjon 2, situasjon 3, ... autres ...
takk
Emnet er låst.
  • Dave
11 år 1 måned siden #2807 by Dave
Besvart av Dave på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hiya,

Bare lurer på når neste oppdatering sannsynligvis kommer i appbutikken? Jeg elsker appen din, men er veldig spent på de lovede endringene i dagbokfunksjonen - bør gjøre en enorm forskjell!

Dave
Emnet er låst.
Mer
11 år 1 måned siden #2808 by bert
Besvart av bert på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hei Dave,
Jeg kan fortsatt ikke gi en omtrentlig utgivelsesdato, men vi jobber kontinuerlig med det som skal bli iDoceo 3.0
Jeg legger ut alle detaljer her så snart som mulig.

Vi lukker snart spesifikasjonene for denne versjonen, så hvis noen av dere savner noe som ikke er lagt ut ennå, er det på tide!
Emnet er låst.
Mer
11 år 1 måned siden #2809 by Johnuren
Besvart av Johnuren på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Flott å høre at 3.0 kommer.

Mindre ting
Jeg vil gjerne være i stand til å sette en verdi på oppmøtefunksjonen slik at den kan være en del av en markering.
Det ser ut til å være mulig å telle trykk, men jeg kan ikke finne ut av det. Jeg vil gjerne være i sitteplanvisningen og trekke opp en skranke for hver gang en elev banket på ansiktet hans/hennes. Den har bruksområder i en liten matematisk utfordring eller sirkeltrening.

Tilordne ikoner. Jeg vil tilordne et spesifikt ikon som et positivt eller negativt merke. Mer som en deltakelsesevaluering betyr et spesifikt ikon at du ikke deltar. Derfor ville ikke få kreditt for den jobben.

Flott program over det hele!
Emnet er låst.
Mer
11 år 1 måned siden #2825 by bert
Besvart av bert på emnet Vår neste utgivelse 2.6
@Johnuren, her er trinnene for å telle fra sitteplanen, håper det er selvforklarende







Emnet er låst.
  • Bruno
11 år 5 dager siden #2996 by Bruno
Besvart av Bruno på emnet Vår neste utgivelse 2.6
Hallo

Une proposition... en français. J'espère que ça ne posera pas de souci.

Du er en utilisateur de la première heure de votre søknaden dont j'apprécie réellement les évolutions et les améliorations, particulièrement efficaces.

Nå er det en vanskelig løsning for å finne en løsning.
Pourquoi ne pas permettre la possibilité d'ajouter une ligne différente dans un nouvel onglet? En effet, j'utilise les onglets pour distinguer les résultats trimestriels de mes élèves. mais il arrive régulièrement qu'un élève arrive ou parte d'un trimestre à l'autre. Je n'ai alors aucune possibilité de faire disparaître l'élève dans l'onglet du nouveau trimestre sans le faire disparaitre pour toute l'année. Je dois donc garder la ligne de l'élève trimestre après trimestre.
La possibilité de créer/supprimer des lignes dans les onglets sans que ça ait un impact sur les autres onglets creés serait un VRAI plus.

De pluss, j'ai remarqué que le calcul des moyennes était faussé lorsqu'une cellule est remplie par un smiley. Le calcul est correct dès que la cellule redevient vide.

Merci de votre réponse et toutes mes félicitations pour cette application qui simplifie grandement la gestion de nos classe.
Emnet er låst.