iDoceo Connect - svar på åpne spørsmål i mal; svar som skiller mellom store og små bokstaver

Mer
3 år 5 måneder siden - 3 år 5 måneder siden #9450 by Sebastian
Hei kjære team,

Jeg vil gjerne bruke iDoceo Connect mer effektivt for vurdering av ordforråd. Her er fire forslag:

1.) Gi oss et alternativ for å gjøre svar på åpne spørsmål skille mellom små og store bokstaver. Dette ville gjort det mulig for meg å la elevene skrive vokabularprøver hvor det avhenger av om du bruker store eller små bokstaver. Jeg vet at du kan håndheve "streng match", men det tar ikke hensyn til caps/små bokstaver.

2.) Kan du legge til et alternativ i malen som hjelper meg med å skrive ned svar på åpne spørsmål? På denne måten kunne jeg raskere lage åpne svar-spørsmål-baserte tester :)

3.) Gjør det litt lettere å se gjennom spørsmål. Google Skjemaer grupperer svar intelligent. I iDoceo må jeg gjennomgå hvert enkelt spørsmål som kan være unødvendig tidkrevende.

4.) Vis de riktige nøkkelordene på løsningsarket.

Beste ønsker
Sebastian

Probiert gjerne meine kleine Korrektur-appen "KURT" for iPad og Mac fra. Sie hilft beim Erstellen individuelle PDF-meldinger og praktiske funksjoner for korrekturprosessen. Dette er komplett gratis for Mac og iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt i V. 4.3)
Sist redigert: 3 år 5 måneder siden av Sebastian.
Følgende bruker(e) sa takk: bert

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.