IDoceo Connect - Massimporter åpne spørsmål med svar nøkkelord

Mer
3 år 11 måneder siden #8707 by smkso
Hei Bert!

Jeg har allerede brukt iDoceo Connect, spesielt bulkimport-flervalgsspørsmålene har vært fantastiske og også tidsbegrensningsfunksjonen! Dette fungerer bra for studenter å gjøre tester hjemme. Jeg kan også publisere det i Google Classroom! Jeg har til og med laget en video om det:


På det punktet, vil det være mulig å masseimportere åpne spørsmål MED SVARSØKEORD? Jeg har en bank med spørsmål og svar i et regneark med stikkord som jeg håper lett kan importeres inn i vurderingen.

Tusen takk for det harde arbeidet!

Syed

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 11 måneder siden #8708 by bert
Hei Syed,
Takk for at du tok deg tid til å lage den videoen.
XLS-filformatet har noen alvorlige begrensninger, og det blir litt overfylt med alle alternativene som iDoceo Connect tilbyr (tid, tilbakemelding osv.), men vi kan kanskje legge til noen spesielle overskrifter som er valgfrie og skjulte slik at du kan bruke dem etter eget ønske.

Vil det fungere for deg å legge til flere kolonner i XLS-navnet nøkkelord1, nøkkelord2 og så videre, der du kan legge til disse søkeordene atskilt med komma (hvis mer enn én per kolonne)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 5 måneder siden #9462 by Sebastian
Hei Bert!
Er det faktisk allerede mulig? Kan jeg bare legge til en kolonne kalt "søkeord1"? Eller er den funksjonen planlagt?

Probiert gjerne meine kleine Korrektur-appen "KURT" for iPad og Mac fra. Sie hilft beim Erstellen individuelle PDF-meldinger og praktiske funksjoner for korrekturprosessen. Dette er komplett gratis for Mac og iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt i V. 4.3)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 5 måneder siden #9465 by bert
Jeg er redd det ikke er mulig ennå Sebastian. Jeg forventet en slags bekreftelse på dette innlegget før jeg begynte å jobbe med det. Vi har mange funksjoner planlagt, men må prioritere

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 5 måneder siden - 3 år 5 måneder siden #9466 by Sebastian
Jeg forstår, takk for at du ga beskjed.
Har du en grov utgivelsesdato for neste versjon? Kan ikke vente :)

Probiert gjerne meine kleine Korrektur-appen "KURT" for iPad og Mac fra. Sie hilft beim Erstellen individuelle PDF-meldinger og praktiske funksjoner for korrekturprosessen. Dette er komplett gratis for Mac og iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt i V. 4.3)
Sist redigert: 3 år 5 måneder siden av Sebastian.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.