idoceo i hundeskolen

Mer
8 år 4 måneder siden #6077 by sparsom
idoceo i hundeskolen ble opprettet av sparsom
Hey,
jeg heter Claudia og eier en hundeskole i Tyskland. Vi elsker dette verktøyet og vi jobber med det i over ett år nå. Jeg tror det er et flott verktøy for andre hundeskoler heller. Så vi anbefaler idoceo til alle våre kolleger. Den er enkel å jobbe med og har mange fine funksjoner. Men...

Det er noen ting som ville gjort det lettere for oss å jobbe med det. Her er noen ideer/ønsker for å effektivisere arbeidet:

Det ville vært flott å ha alle elevene samlet. Jeg kan søke etter enkeltstudenter og jeg ser hvilke klasser de er i, men jeg får ikke oversikt. Som alle elever fra én skole i ett basseng og derfra kan du kopiere dem til ulike klasser. Eller du kan sende e-post til alle studenter som er oppført i idoceo. I fjor ba jeg om muligheten til å se oppmøtet fra én elev i alle klassene, det ville også vært flott.

Det ville vært kjempebra om det ville være mulig å dele dataene mellom trenerne. For tiden jobber vi med backup. Så jeg tar en backup, medtreneren min må fange og oppdatere sin egen idoceo. Dette er noen ganger vanskelig, hvis man glemmer å sikkerhetskopiere må vi bruke litt tid på å få all informasjonen.

Det ville vært veldig nyttig om vi kunne importere csv-filer med elevdata eller å ha et grensesnitt mot kundedatabasen vår

Ideen om å ha en app for Mac høres bra ut.

Det var alt for i dag. Hvis noe allerede skulle være gjort, setter jeg pris på et tips :-) Jeg søkte på forumet, men fant ikke noe. Vi vil være villige til å betale mer for en tilpasset versjon.

Ha en flott dag!

Beste ønsker

Claudia

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.