Bedre leksjonsplanlegger / filfunksjonalitet

Mer
8 år 11 måneder siden - 8 år 11 måneder siden #5532 by Bakholdsangrep 66
Bedre leksjonsplanlegger / filfunksjonalitet ble opprettet av Bakholdsangrep 66
Hi

For det første er appen flott.

For det andre har jeg ikke brukt det til sitt fulle potensial ennå på grunn av flere årsaker som obligatorisk skoleprogramvare og dobbel administrasjon på grunn av det. Men jeg planlegger å fokusere på denne appen for den neste lærde.

Leksjonsplanlegger..
Tidslinjefunksjonen er flott.
Jeg kan legge inn alle kildene jeg vil bruke til leksjonen min.

Men jeg foretrekker at jeg bare kan forberede leksjonen min ved å bruke appen og legge til bilder, video, tabeller osv. inne i appen rett inn på tidslinjen eller spesifikke planlagte leksjoner uten å måtte forberede leksjonen min i word eller et annet program først og kopier deretter filen eller en lenke til idoceo.

Filer
Jeg har prøvd å bruke Idoceo som leksjonsplanlegger, lagt inn alle filene jeg vil bruke.. men syntes det er litt forvirrende hvordan alle filene er sortert. Jeg ville foretrukket at jeg kunne bestille dem i mapper.. nå hvis jeg har tre klasser med samme emne, trenger de samme filene Jeg ender opp med tre kopier av filen jeg bruker. Kan jeg ikke bare ha 1 masterfil i en mappe inne i idoceo koblet til hver leksjon?

Videre, når jeg legger inn bilder, video eller andre filer, kan jeg ikke endre rekkefølgen de er i. Så hvis jeg i løpet av timen vil bruke bestemte filer, må jeg legge dem inn i idoceo i riktig rekkefølge fra starten av fordi Jeg kan ikke omorganisere dem. Og filene er fortsatt låst til bindersen.

Jeg vil gjerne at jeg kan lage et oppsett som med et tekstredigeringsprogram og sette inn miniatyrbilder eller bilder fra filen rett i teksten. Det ville også vært flott om du deretter kan blåse opp tidslinjedelen til full visning når du gjør den tilgjengelig for klassen gjennom en beamer.

Det ville vært flott om idoceo kan brukes til å designe leksjonene dine også

Gertjan
Sist redigert: 8 år 11 måneder siden av Bakholdsangrep 66.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 11 måneder siden #5533 by bert
Takk Ambush66, jeg har nettopp stemt opp forespørslene dine for neste oppdatering. Noen av dem var allerede i våre gjøremål

Hvis du savner noe mer, send oss ​​en linje

hilsen,

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 1 uke siden #6856 by stang
Hei Bert har du avgrenset mappestrukturen for å redusere duplisering av filer i idoceo?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.