Koble sammen enheter for å dele data

Mer
11 år 2 måneder siden #2626 by Mister_Barron
Koble sammen enheter for å dele data ble opprettet av Mister_Barron
Jeg er sikker på at det ikke er mulig for øyeblikket, men jeg har behov for å koble sammen flere enheter for å dele data mellom dem.

Dette vil være nyttig for ansatte som deler klasser, for avdelingsledere å samle alle klasser på ett sted også der flere ansatte trenger å dele data, i mitt tilfelle er det i et internat hvor deling av data, oppmøte og oppførsel vil være fordelaktig for personalet når de overleverer fra dag til dag.

Jeg føler at behovet for en sentral konto kan være i orden med skystildeling av utvalgte grupper med utvalgte brukere.

For øyeblikket er den eneste måten jeg kan se at deling er mulig å sende sikkerhetskopifilen til andre brukere, noe som ikke er ideelt.

Jeg vil være takknemlig for alle råd eller en følelse av at dette er mulig i fremtidige oppdateringer.


Dette er et kraftig verktøy som det er, jeg elsker.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 2 måneder siden #2630 by bert
Besvart av bert på emnet Koble sammen enheter for å dele data
Hei Mister_Barron,
Jeg tror det er en viktig funksjon også, vi jobber med den for vår neste store oppdatering.
På grunn av noen bekymringer om personlige data i skyen, vil vi først jobbe med en datadelingsfunksjon uten en sentral nettkonto, og vi vil se hvordan det slår ut.
Det første trinnet vil være å ha en iDoceo for avdelingslederne som kan motta/oppdatere hver av de ansattes data enten via e-post eller WebDAV-tilkobling, og så går vi for en mer automatisert løsning!
Fortell meg dine tanker om dette.

Vennlig hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Casie Chalman
11 år 1 måned siden #2815 by Casie Chalman
Besvart av Casie Chalman på emnet Koble sammen enheter for å dele data
Hei der,

Jeg har også behov for å dele/linke iphones og ipads for bruk av lærere.

Når kommer neste oppdatering?

Vil vi snart kunne koble sammen enheter?

Mange takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.