- Takk for at dere fikk: 0
Koble sammen enheter for å dele data
- Mister_Barron
- Tema
Mindre
Flere
10 år 4 måneder siden #2626
by Mister_Barron
Koble sammen enheter for å dele data ble opprettet av Mister_Barron
Jeg er sikker på at det ikke er mulig for øyeblikket, men jeg har behov for å koble sammen flere enheter for å dele data mellom dem.
Dette vil være nyttig for ansatte som deler klasser, for avdelingsledere å samle alle klasser på ett sted også der flere ansatte trenger å dele data, i mitt tilfelle er det i et internat hvor deling av data, oppmøte og oppførsel vil være fordelaktig for personalet når de overleverer fra dag til dag.
Jeg føler at behovet for en sentral konto kan være i orden med skystildeling av utvalgte grupper med utvalgte brukere.
For øyeblikket er den eneste måten jeg kan se at deling er mulig å sende sikkerhetskopifilen til andre brukere, noe som ikke er ideelt.
Jeg vil være takknemlig for alle råd eller en følelse av at dette er mulig i fremtidige oppdateringer.
Dette er et kraftig verktøy som det er, jeg elsker.
Dette vil være nyttig for ansatte som deler klasser, for avdelingsledere å samle alle klasser på ett sted også der flere ansatte trenger å dele data, i mitt tilfelle er det i et internat hvor deling av data, oppmøte og oppførsel vil være fordelaktig for personalet når de overleverer fra dag til dag.
Jeg føler at behovet for en sentral konto kan være i orden med skystildeling av utvalgte grupper med utvalgte brukere.
For øyeblikket er den eneste måten jeg kan se at deling er mulig å sende sikkerhetskopifilen til andre brukere, noe som ikke er ideelt.
Jeg vil være takknemlig for alle råd eller en følelse av at dette er mulig i fremtidige oppdateringer.
Dette er et kraftig verktøy som det er, jeg elsker.
Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.
- bert
Mindre
Flere
- Takk for at dere fikk: 734
10 år 4 måneder siden #2630
by bert
Svarte med bert på emnet Koble sammen enheter for å dele data
Hei Mister_Barron,
Jeg tror det er en viktig funksjon også, vi jobber med den for vår neste store oppdatering.
På grunn av noen bekymringer om personlige data i skyen, vil vi først jobbe med en datadelingsfunksjon uten en sentral nettkonto, og vi vil se hvordan det slår ut.
Det første trinnet vil være å ha en iDoceo for avdelingslederne som kan motta/oppdatere hver av de ansattes data enten via e-post eller WebDAV-tilkobling, og så går vi for en mer automatisert løsning!
Fortell meg dine tanker om dette.
Vennlig hilsen
Jeg tror det er en viktig funksjon også, vi jobber med den for vår neste store oppdatering.
På grunn av noen bekymringer om personlige data i skyen, vil vi først jobbe med en datadelingsfunksjon uten en sentral nettkonto, og vi vil se hvordan det slår ut.
Det første trinnet vil være å ha en iDoceo for avdelingslederne som kan motta/oppdatere hver av de ansattes data enten via e-post eller WebDAV-tilkobling, og så går vi for en mer automatisert løsning!
Fortell meg dine tanker om dette.
Vennlig hilsen
- Casie Chalman
10 år 2 måneder siden #2815
by Casie Chalman
Svarte med Casie Chalman på emnet Koble sammen enheter for å dele data
Hei der,
Jeg har også behov for å dele/linke iphones og ipads for bruk av lærere.
Når kommer neste oppdatering?
Vil vi snart kunne koble sammen enheter?
Mange takk
Jeg har også behov for å dele/linke iphones og ipads for bruk av lærere.
Når kommer neste oppdatering?
Vil vi snart kunne koble sammen enheter?
Mange takk