Å telle og pakke tekst

  • Eliot
11 år 6 måneder siden #843 by Eliot
Å telle og pakke tekst ble opprettet av Eliot
2 ting:

Vi har et meritsystem på skolen og jeg ønsker å bruke appen til å ta opp disse. En ikonbasert post ville være perfekt, men er det en måte å telle disse ikonene for å gi meg en numerisk verdi? På den måten vet jeg når barnet har fått nok meritter til å bli tildelt en ros...

For det andre, når jeg legger til tekst og ikoner i en celle, overlapper de hverandre. Er det uansett å pakke inn teksten og ikonene? Dette er også et problem i overskrifter når du legger til en underoverskrift som er lengre enn hovedoverskriften - jeg vil ikke at alle overskriftene/cellene skal være superbrede bare for å kunne passe på et par ekstra ord.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
11 år 6 måneder siden #848 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Telle og pakke tekst
Hei Eliot,
Ja, tekst og ikoner i en celle trenger noen forbedringer, med den nåværende versjonen er det eneste alternativet å gjøre den bredere. Vi tar opp dette i vår neste versjon. Vi planlegger å aktivere vertikale kolonneoverskrifter og noen viktige funksjoner i det aspektet også.

Jeg skal forberede et lite eksempel på hvordan man teller disse fordelene, den eneste begrensningen er at en celle bare kan inneholde 4 ikoner, så du må lage så mange kolonner som meritter/4 du trenger. Jeg legger det ut senere på kvelden og gir linken her, jeg er sikker på at flere brukere vil finne det nyttig.

Det er imidlertid en alternativ metode med fordeler, du har en Editor (dobbelttrykk på overskriften, deretter Editor) som ganske enkelt er en teller, og et dobbelttrykk på en celle vil øke verdien (et langt trykk kan også reduseres).
Jeg gir den prøven uansett slik at du kan velge

Takk for at du kontaktet oss!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
11 år 6 måneder siden #852 by bert

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.