Hjelp, jeg sliter!

  • Sarah barn
11 år 6 måneder siden - 11 år 6 måneder siden #682 by Sarah barn
Hjelp, jeg sliter! ble opprettet av Sarah barn
Hei, jeg trenger litt hjelp med et par ting....

1 når jeg er i dropbox, selv om den er koblet, har jeg ikke muligheten til å importere til idoceo...bare tall og Evernote.

Også mine kommentarer; de har ikke ikonene nederst i boksen slik nettstedet ditt antyder. Jeg kan også bare trykke og holde for å se kommentaren?

Til slutt ser det ikke ut til at jeg har undervisningsplanformatet tilgjengelig for meg slik nettstedet ditt foreslår at jeg burde?

Jeg elsker denne appen, og mange kolleger har spurt meg hvordan det går med meg. Jeg er nettopp på vei inn i de nye klasselistene for det nye året, så jeg vil virkelig gjerne ha et raskt svar slik at jeg kan sortere problemene mine og deretter anbefale appen til y kollegaer.
Mange takk

Sarah
Sist redigert: 11 år 6 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
11 år 6 måneder siden #683 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Hjelp, jeg sliter!
Hei sarah
Disse alternativene vil være tilgjengelige i vår kommende versjon 2.0, vi venter på Apples godkjenning, den burde være der på et blunk!
Jeg har nettopp slettet e-posten din og videresendt svaret... mange spammere målretter mot forumene våre i disse dager

Takk for at du kontaktet oss

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
11 år 6 måneder siden #720 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Hjelp, jeg sliter!
Sarah , vår nye versjon 2.0 er allerede tilgjengelig, du bør ikke ha noen problemer nå når du importerer.

Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.