Importerer oppgaver uten karakter fra Google Classroom

Mer
3 år 3 måneder siden - 3 år 3 måneder siden #9589 by CBashford
Hallo,

Jeg har klassene mine knyttet til Google Classroom, og kan importere resultatene fra oppgaver.
Dette fungerer imidlertid kun dersom oppgaven har karakter/karakter tilknyttet. Når det er en oppgave uten karakter, vil iDoceo vise at den henter resultater fra GC, men kolonnen forblir tom når den er ferdig med å oppdatere.

For disse oppgavene ønsker jeg å registrere om de er fullført eller ikke, (bare et hake/kryss-ikon, 1/0, J/N eller farget grønt/rødt osv.).
((Ideelt sett ville et tredje "innsendt sent"-alternativ være perfekt!)

Er det en måte å automatisk importere om en oppgave uten karakter er levert eller ikke?

Er det også mulig å få en karakter (dette fullført/ikke kryss) etc automatisk til å vises som et ikon uten å kreve en ekstra beregningskolonne eller gjøre det manuelt med tekst/ikon?

Takk!
Sist redigert: 3 år 3 måneder siden av CBashford. Årsak: Slettet nederst i innlegget

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 3 måneder siden #9590 by bert
Hei CBashford,
Jeg er redd det ikke er mulig for øyeblikket. Disse ugraderte oppgavene gir ikke mye data fra Google.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 3 måneder siden #9591 by CBashford
Ok, takk for raskt svar.

Er det en måte å få ikonene til å vises automatisk?
For eksempel, en markering på 0 for å vises som et kryssikon, mens resten forblir verdier/farge basert på rask konvertering?

Jeg har kunnet bruke en egen beregningskolonne for å endre til ikoner, men vil gjerne gjøre det uten tilleggskolonnen.

Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.