Importerer oppgaver uten karakter fra Google Classroom

Mer
4 år 2 uker siden - 4 år 2 uker siden #9589 by CBashford
Hallo,

Jeg har klassene mine knyttet til Google Classroom, og kan importere resultatene fra oppgaver.
Dette fungerer imidlertid kun dersom oppgaven har karakter/karakter tilknyttet. Når det er en oppgave uten karakter, vil iDoceo vise at den henter resultater fra GC, men kolonnen forblir tom når den er ferdig med å oppdatere.

For disse oppgavene ønsker jeg å registrere om de er fullført eller ikke, (bare et hake/kryss-ikon, 1/0, J/N eller farget grønt/rødt osv.).
((Ideelt sett ville et tredje "innsendt sent"-alternativ være perfekt!)

Er det en måte å automatisk importere om en oppgave uten karakter er levert eller ikke?

Er det også mulig å få en karakter (dette fullført/ikke kryss) etc automatisk til å vises som et ikon uten å kreve en ekstra beregningskolonne eller gjøre det manuelt med tekst/ikon?

Takk!
Sist redigert: 4 år 2 uker siden av CBashford. Årsak: Slettet nederst i innlegget
Mer
4 år 2 uker siden #9590 by bert
Hei CBashford,
Jeg er redd det ikke er mulig for øyeblikket. Disse ugraderte oppgavene gir ikke mye data fra Google.
Mer
4 år 2 uker siden #9591 by CBashford
Ok, takk for raskt svar.

Er det en måte å få ikonene til å vises automatisk?
For eksempel, en markering på 0 for å vises som et kryssikon, mens resten forblir verdier/farge basert på rask konvertering?

Jeg har kunnet bruke en egen beregningskolonne for å endre til ikoner, men vil gjerne gjøre det uten tilleggskolonnen.

Takk