Redigering av studentrapportformat

Mer
5 år 6 måneder siden #7685 by james.me.robinson
Redigering av studentrapportformat ble opprettet av james.me.robinson
Hei Bert,
Jeg skriver ut elevrapporten med vurderingskriteriene mine på, som noen ganger kan være 20 ferdigheter som jeg ser etter i et stykke arbeid.
Når jeg skriver ut elevrapporten kan denne komme ut over 2 sider, i stedet for 1 side. Er det en måte jeg kan krympe tekststørrelsen slik at mer får plass på en side? Jeg har brukt innstillingssiden, men dette endrer ganske enkelt mengden på siden som brukes, i stedet for å tilpasse størrelsen på fonten og mengden som får plass på en side.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
5 år 6 måneder siden #7686 by bert
Besvart av bert på emnet Redigering av studentrapportformat
Jeg er redd ikke James. Vil du sende oss en prøve når du har mulighet?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
5 år 6 måneder siden #7704 by james.me.robinson
Besvart av james.me.robinson på emnet Redigering av studentrapportformat
Hei Bert,
Vennligst finn en eksempelrapport vedlagt. Denne inneholder vurderingskriteriene jeg krysser av, og min kommentarkommentar.
Ideelt sett vil jeg at alt dette skal passe på én side, slik at jeg kan skrive det ut og sette inn musikkbøkene deres for vurdering.
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
5 år 6 måneder siden #7705 by bert
Besvart av bert på emnet Redigering av studentrapportformat
Takk for prøven James,
Den får ikke plass på én side, men hvis du endrer disse to innstillingene, kan mer innhold få plass på én enkelt side.
Du kan legge til negative verdier i Posisjon slik at marginen på toppen reduseres, og du kan øke størrelsen til over 100 % slik at marginen under reduseres også


Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.