Overføre bilder på ny iPad

Mer
8 år 2 uker siden #6222 by Anna
Overføre bilder på ny iPad ble opprettet av Anna
Jeg har en ny iPad og en ny iTunes-konto. Jeg har klart å legge til iDoceo-filen min på den nye iPaden ved å gjenopprette filen via google drive, men jeg har mistet fotografiene i elevenes merkeark som jeg virkelig trenger. Noen ideer?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 1 uke siden #6226 by bert
Besvart av bert på emnet Overføre bilder på ny iPad
Hvis bildene dine ble oppbevart i iPads kamerarulle (det er slik som standard), vil de ikke bli overført med iDoceos sikkerhetskopier.
Du må bruke en iTunes-sikkerhetskopi i stedet.
Detaljene er forklart her
www.idoceo.net/index.php/en/component/co...data-into-a-new-ipad

Vær oppmerksom på at dette vil slette dataene til den nye iPad-en din - hvis noen - med sikkerhetskopien. Hvis du ikke er sikker på dette, ikke gjør det.

Du vil motta en invitasjon til betaversjonen jeg nevnte. Vi har lagt til et nytt alternativ som kan hjelpe i denne overføringen. Når du har installert denne betaversjonen i den gamle iPaden, send meg en linje, så skal jeg forklare hvordan du går frem.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 1 uke siden - 8 år 1 uke siden #6229 by Anna
Besvart av Anna på emnet Overføre bilder på ny iPad
Hei, vil jeg kunne gjøre dette hvis jeg har en annen iTunes-konto på den gamle iPaden?

Jeg har nå overført bildene til kameraet på den nye iPaden - hvis jeg gjenoppretter igjen, vil den hente dem?
Sist redigert: 8 år 1 uke siden av Anna.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 1 uke siden #6232 by bert
Besvart av bert på emnet Overføre bilder på ny iPad
Avhengig av hvordan du overførte disse bildene, kan det hende at iDoceo ikke kan koble dem til igjen siden
filnavnet på bildet kan ha endret seg.

La oss først installere versjonen jeg sendte deg i den gamle iPaden. Sørg for at det er nok plass.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.