eksport til xls - ingen kolonnedata i filen

Mer
10 år 3 måneder siden #4267 by joyrobinson
eksport til xls - ingen kolonnedata i filen ble opprettet av joyrobinson
Hi ..

Jeg vil eksportere ulike kolonner til Excel. Jeg ser innstillingen for å gjøre det, men 2 ting skjer. Jeg får en feilmelding ved åpning og filen min har studentnavn, men ingen data i den. Tall gir meg ingen feil, men det er fortsatt ingen data.

Jeg lurer på om dette er fordi jeg bruker ikoner for poengsum (for eksempel haken = 5 poeng). Hjelp meg med å eksportere kolonnene mine på riktig måte, der ikonene konverterer til riktig numerisk verdi i excel.

Joy

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 3 måneder siden #4270 by bert
Hei Joy,
Ikonene i iDoceo vil bli eksportert som beskrivelse i stedet for numerisk verdi.
Du vil finne her detaljene om hvordan du tildeler og inkluderer den teksten i XLS-filen. Artikkelen handler om oppmøte, men det vil fungere på samme måte med karakterbokdata.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 3 måneder siden #4286 by joyrobinson
Besvart av joyrobinson på emnet eksport til xls - ingen kolonnedata i filen
Hi ...

Ja, tekst ville vært greit. Men det fungerer ikke. Jeg fulgte disse instruksjonene og fikk feilmeldingen da jeg åpnet filen i Excel (2011 Mac). Meldingen sa at filen var korrupt (se vedlagt bilde) . Hvis jeg åpner den i Numbers får jeg ingen feil, men det er fortsatt ingen data i kolonnene.

Jeg prøvde et par forskjellige klasser og fikk samme resultat.

Forslag?
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 3 måneder siden #4287 by bert
Det er rart ... vil du prøve libreoffice.org?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 3 måneder siden #4300 by joyrobinson
Besvart av joyrobinson på emnet eksport til xls - ingen kolonnedata i filen
Hi ..

Jeg prøvde LibraOffice, regnearket, jeg kan åpne filen den gir ingen feil, men den har fortsatt ikke data i kolonnene. Det gir meg igjen elevnavn og overskrifter for kolonnene, men dataene mangler fra hver av kolonnene etter det.

Jeg har prøvd CSV- og XLS-eksporter fra Idoceo. Jeg har prøvd bare en enkelt kolonne og hele arket. Jeg prøvde bare oppmøte eller det andre karakterarket jeg har. Jeg får samme resultat for alle, elevnavn men ingen data i kolonnene.

Joy

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 3 måneder siden #4301 by bert
når du har en sjanse, og hvis du ikke har noe ubeleilig, send oss ​​en nylig sikkerhetskopi, så ser vi det ASAP

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 3 måneder siden #4302 by joyrobinson
Besvart av joyrobinson på emnet eksport til xls - ingen kolonnedata i filen
Hi ..

Hvilken e-postadresse sender jeg filen til?

-Glede

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 3 måneder siden #4303 by bert
support@idoceo.net
Fortell meg hvilken klasse og fane du eksporterer til XLS, slik at jeg kan fokusere på det

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.