Studenter dupliserer

Mer
10 år 4 måneder siden - 10 år 4 måneder siden #4122 by Sperry
Studenter dupliserer ble opprettet av Sperry
Hei,

Jeg prøvde å oppdatere en klasseliste jeg har med nye elever og også nye kolonner siden det var mange endringer, og det var lettere for meg å gjøre det i excel. Jeg lagret den oppdaterte filen som en CSV for å importere til den eksisterende klassen på idoceo og valgte alternativet for å legge til (eller hva menyen sier). Den har lagt til en ny fane i karakterboken kalt "importert" med all oppdatert informasjon om, men det ser ut til at det nå har duplisert hvert barns oppføring i karakterboken (se vedlagt bilde) pupiene uten bilde er fra den nye excel-filen, de med et bilde er originalene.

Noen ideer om hvordan jeg kan oppdatere en karakterbokside med et oppdatert excel-ark eller vet hvor jeg tar feil?

Skål
Sist redigert: 10 år 4 måneder siden av bert. Årsak: Har sett bildet. Sletter det på grunn av navn

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 4 måneder siden #4125 by bert
Besvart av bert på emnet Studenter dupliserer
Hei Sperry,
La meg prøve å reprodusere det på vår side, men dette virker som en feil i den nåværende versjonen.
Jeg skal holde deg oppdatert på fremgangen vår.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 2 måneder siden #4290 by Sperry
Besvart av Sperry på emnet Studenter dupliserer
Takk Bert, det er irriterende at når en elev bytter klasse, kan jeg ikke bare legge til en ny rad i csv-en og laste opp en helt ny klasse som blir opprettet og den siste klassen slettet. Dette resulterer i tap av I doceo-tillagte data

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 2 måneder siden #4370 by Sperry
Besvart av Sperry på emnet Studenter dupliserer
hei Bert,

Klarte du å se på filene og se hva problemene var?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 1 måned siden #4378 by bert
Besvart av bert på emnet Studenter dupliserer
Hei Sperry,
Vi skulle reprodusere problemet, men jeg er redd jeg ikke kan gi en løsning i den gjeldende versjonen. Vår neste oppdatering vil få dette problemet løst. Det vil imidlertid ta litt tid å jobbe med det

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.