Eksportere rapporter/ Samme elev annet fag.

  • Søster lærer
10 år 5 måneder siden #3981 by Søster lærer
Eksportere rapporter/ Samme elev annet fag. ble opprettet av Søster lærer
Jeg er ikke sikker på om jeg mangler noe.

Jeg underviser i 4-8 klasse språkkunst og matematikk. Jeg har laget en klasse for hver seksjon.

for eksempel en klasse for sjette klasse i LA og i matte.

Jeg vil gjerne kunne sende en rapport til en forelder som inkluderer alle dataene jeg har om barnet deres.

Er det mulig? Må jeg sende rapporten separat?

Jeg håper spørsmålet mitt er klart. Tusen takk for denne fantastiske appen. Du har virkelig laget et toppprodukt som er en frelsende nåde for lærere!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
10 år 5 måneder siden #3983 by bert
Velkommen søster lærer,

I den gjeldende versjonen av iDoceo vil elevrapporten kun ta hensyn til kolonnene til en enkelt klasse.
Hvis du vil sende en unik rapport med data samlet fra forskjellige klasser, kan du kopiere et utvalg kolonner fra en klasse til en annen (fra karakterbok / verktøy (øverste bjelke) / kolonner / Kopier / En annen klasse).

Vi vil forbedre dette i vår neste store oppdatering.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
1 år 6 måneder siden #30606 by carriebrewer420@me.com
Besvart av carriebrewer420@me.com på emnet Eksportere rapporter/ Samme elev annet fag.
Jeg har det samme problemet. Jeg vil skrive ut en rapport for elevene mine som inneholder alle karakterene deres for de flere klassene jeg underviser for dem. Jeg har den nyeste versjonen fra 2021. Har iDoceo 7 nå dette alternativet??

Takk skal du ha!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
1 år 6 måneder siden #30607 by bert
Ikke ennå, men jeg håper å legge den til snart i vår nåværende iDoceo 8-versjon.
Følg med!
Følgende bruker(e) sa takk: carriebrewer420@me.com

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.