Fylle tomme celler med spesifisert oppføring

Mer
10 år 7 måneder siden #3542 by BethJahn
Dette er litt vanskelig å forklare. Jeg ønsker å kunne ta noe poengtrekk fra noen barn i klassen. Jeg har funnet ut av den delen. Etter at timen er over, hvis eleven ikke har noen fradrag, får de hele fem poeng. Er det en måte å fylle ut de åpne cellene med de 5 punktene uten å måtte berøre hver celle eller hver elev på sittetabellen? Jeg har 12, 25 minutters klasser hver dag uten at det går tid i mellom. Jeg prøver bare å strømlinjeforme ting slik at jeg kan dokumentere det jeg trenger så raskt som mulig og være klar til å undervise neste time som allerede går gjennom døren.

Vær med meg, jeg elsker denne appen, men jeg har mye å lære.

Takk.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 7 måneder siden - 10 år 7 måneder siden #3545 by bert
Klart BethJahn,
Spør hva du trenger, så skal vi gjøre vårt beste for å forklare det så snart som mulig.
Jeg er sikker på at du vil finne dette ganske praktisk.
Du må først fylle minst én tom celle med de 5 punktene (eller med hva du vil kopiere) deretter trykk og hold på den cellen og Kopier , til Alle kolonne , for å tømme celler
Sist redigert: 10 år 7 måneder siden av bert.
Følgende bruker(e) sa takk: Kathleen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 7 måneder siden #3547 by BethJahn
Besvart av BethJahn på emnet Fylle tomme celler med spesifisert oppføring
Det var akkurat det jeg håpet å høre. Du kan ikke forestille deg hvordan denne appen kommer til å revolusjonere måten ting fungerer på i klasserommet mitt. Wow hoo!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.