Data som er importert er feil

Mer
10 år 8 måneder siden #3388 by enystedt
Data som er importert er feil ble opprettet av enystedt
Jeg importerte klasselistene mine komplett med datoer jeg har hver klasse, men når jeg går inn i klassen, er datoene feil. De er alle fri om en dag. Jeg sjekket mine originale lister igjen, men datoene er riktige på dem. Hvorfor skulle appen endre data jeg importerte?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 8 måneder siden #3391 by bert
Besvart av bert på emnet Data som er importert er feil
Hei entysedt,
Excel-datooversettelse krever alltid lokal informasjon (dvs. månedsposisjon) og tidssonekonvertering, og resultatet er kanskje ikke alltid det ønskede.
Du bør endre overskriftens format til Tekst eller Generisk tekst, slik at det ikke er noen konvertering i mellom, og filen blir konvertert som den er.
Hvis du trenger ytterligere hjelp, og du ikke har noen ubeleilig , send oss ​​den filen til support@idoceo.net, så ser vi den.

hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 8 måneder siden #3395 by enystedt
Besvart av enystedt på emnet Data som er importert er feil
Takk! Det var jeg som også la ut om dette på Twitter. Nå sa du at det er en måte å fjerne det jeg allerede har gjort og begynne på nytt? Jeg tror det er enklere enn å bare prøve å importere datoene på nytt, hvis det i det hele tatt er en måte å importere bare kolonneoverskriftene på.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 8 måneder siden #3399 by bert
Besvart av bert på emnet Data som er importert er feil
Jeg vil foreslå deg å slette alle timene dine. Trykk og hold deretter på hver klasse Slett
Dette vil være mye enklere enn å importere bare kolonneoverskriftene, som for øyeblikket
krever et ekstra Dropbox-trinn som vil bli fjernet i vår kommende oppdatering.

Hvis du spesifikt vil slette noe informasjon i klassene dine, kan du enten:
- Slett en fane helt med et trykk og hold på en fane, og slett deretter
- eller slett alle kolonner, trykk på verktøy Ikon på toppen, altså kolonner, Alle og Delete

Jeg er ikke sikker på om jeg nevnte det i våre tweets, men hvis du lagrer dataene dine som CSV , og importerer disse filene i stedet, vil datoene dine være helt fine når du "Åpner i" iDoceo.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.