Klasseskifter

Mer
11 år 3 måneder siden #2382 by RB
Klasseskifter ble opprettet av RB
Er det mulig å droppe en elev fra en klasse halvveis i et semester uten å miste tidligere data?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 3 måneder siden #2384 by bert
Besvart av bert på emnet Klasseskifter
Hei RB,
Hver klasse har sine egne unike kolonner og konfigurasjon , og mens du kan flytte/kopiere en elev til en annen klasse, vil karakterene deres bare bli holdt i den opprinnelige klassen. Personopplysningene deres vil imidlertid bli kopiert, men jeg antar at du sikter til å overføre generell vurdering og karakterer totalt
hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 3 måneder siden #2385 by RB
Besvart av RB på emnet Klasseskifter
Takk Bert,
Vi overfører noen elever til andre sett i løpet av året. Jeg ønsker å droppe disse elevene fra fremtidige tilstedeværelsesregistre uten å miste de gamle dataene. Hvis jeg sletter en elev fra den andre fanen min, forsvinner de også fra den første fanen. Er det noen måte å forhindre dette på?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 3 måneder siden - 11 år 3 måneder siden #2386 by bert
Besvart av bert på emnet Klasseskifter
Hei RB,
Det er ikke mulig for øyeblikket, men jeg ser nå poenget. Jeg har nettopp lagt til forespørselen om vår neste oppdatering (etter 2.5). Vi vil prøve å legge til en slags vis/skjul-alternativ for studenter i hver fane, slik at du kan utføre en "slags" overføring uten å slette data . Vi har en tendens til å tro at sletting av data alltid er en dårlig idé hvis du kan skjule dem og få de samme resultatene.
Vår neste oppdatering er nesten klar, og jeg er sikker på at du vil elske de nye funksjonene!
Sist redigert: 11 år 3 måneder siden av bert.
Følgende bruker(e) sa takk: RB

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.