- Takk for at dere fikk: 0
Import - navn gjenkjennes ikke
- brettm
-
Tema
Mindre
Flere
8 år 9 måneder siden #5304
by brettm
Import - navn gjenkjennes ikke ble opprettet av brettm
Jeg har importert klassen min og bildene deres med stor suksess - så takk for denne fleksibiliteten i et flott produkt.
Jeg prøver nå å legge til et "Lesenivå" til dataene deres. Elevens navn blir ikke gjenkjent, og når jeg importerer blir det opprettet dupliserte navn.
Jeg har prøvd å lage xls-filene i første kolonne til studentens fornavn. Dette skapte duplikater og så prøvde jeg fullt navn - samme problem. Deretter kun etternavn - alt uten suksess da jeg fortsetter å få duplikater uansett hvilket format jeg lager den første kolonnen.
Noen tanker vær så snill?
Takk,
Brett
Jeg prøver nå å legge til et "Lesenivå" til dataene deres. Elevens navn blir ikke gjenkjent, og når jeg importerer blir det opprettet dupliserte navn.
Jeg har prøvd å lage xls-filene i første kolonne til studentens fornavn. Dette skapte duplikater og så prøvde jeg fullt navn - samme problem. Deretter kun etternavn - alt uten suksess da jeg fortsetter å få duplikater uansett hvilket format jeg lager den første kolonnen.
Noen tanker vær så snill?
Takk,
Brett
Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.
- bert
Mindre
Flere
- Takk for at dere fikk: 744
8 år 9 måneder siden #5306
by bert
Svarte med bert på emnet Import - navn gjenkjennes ikke
Hei brettm,
Før du legger til data må du tømme papirkurven for den aktuelle klassen (eller hele den)
Fra iDoceos hovedskjerm, trykk på Resirkuler (på linjalen) > Studenter > Slett alt.
Du vil nå kunne importere data og det vil ikke duplisere navn.
Navnene må samsvare nøyaktig med klassens navn - inkludert navn og etternavn - men jeg antar at du gjør det allerede.
hilsen
Før du legger til data må du tømme papirkurven for den aktuelle klassen (eller hele den)
Fra iDoceos hovedskjerm, trykk på Resirkuler (på linjalen) > Studenter > Slett alt.
Du vil nå kunne importere data og det vil ikke duplisere navn.
Navnene må samsvare nøyaktig med klassens navn - inkludert navn og etternavn - men jeg antar at du gjør det allerede.
hilsen
Følgende bruker (e) sa takk: brettm
Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.