problem med å eksportere data (løst)

Mer
11 år 7 måneder siden #593 by mrsealenehan
problem med å eksportere data (løst) ble opprettet av mrsealenehan
Hallo,

Jeg gleder meg til å bruke idoceo i år ettersom jeg er nybegynner og begynner neste mandag! Jeg har laget en testklasse med fem elever i og noen kolonner med data. Jeg gjorde dette ved å importere en csv-fil fra dropbox (den er koblet til iDoceo).

Problemet jeg har er å eksportere dataene: når jeg velger rapport, har rapporten bare navn i den. Når jeg velger et annet format, spør den hvilken app jeg vil åpne med, og ingen fungerer - ikke engang dropbox.

Hvordan eksporterer jeg dataene mine slik at de ligger i dropboxen min? Noen ideer om hva problemet kan være?? Takk skal du ha.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden #595 by bert
Besvart av bert på emnet Re: problem med å eksportere data
Hei mrsealenehan,
Når du klikker på rapport, må du markere kolonnene du vil legge til i rapporten, hvis du ikke velger noen kan du få rapporten med bare navn i. Prøv det og gi meg beskjed om det fungerte for deg.
Resten av formatene skal fungere, prøv Pdf og åpne den med iBooks, det er en ganske standard kombinasjon, og du bør få din pdf på skjermen!
Noen brukere fortalte oss at i 'Åpne i'-vinduet er dropbox lenger ned på listen, og du må faktisk bla for å se den. Prøv med en av CSV-kombinasjonene, de har blitt grundig testet
Og den siste tingen å prøve... har du fortsatt prøveklassen som fulgte med iDoceo? Hvis ja, kan du prøve å eksportere den? kanskje det har å gjøre med de importerte dataene, dette burde gi oss litt info.
Hvis du fortsatt ikke kan eksportere , og hvis du ikke har noe imot, send oss ​​CSV-testfilen på support@idoceo.net slik at vi kan prøve det.
Takk for at du kontaktet oss

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden #599 by mrsealenehan
Besvart av mrsealenehan på emnet Re: problem med å eksportere data
Dette kan være nyttig for andre - problemet jeg hadde er nå løst. Jeg prøvde å endre klassenavnet fra "11xy/Ma2" til "11xy_Ma2", og den eksporteres nå. Siden den eksporterte filen tar på seg klassenavnet, forårsaket skråstreken en feil.

Høres enkelt ut nå!!! :-)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.