synkroniseringsproblemer mellom iPad og Mac

Flere
2 år 2 måneder siden #10241 by lelliott
Jeg prøvde å synkronisere Idoceo fra iPaden min til Macen min etter en stund sluttet synkroniseringssymbolet på Macen å snurre og ble grønt, men 11 timer senere er iPad-synkroniseringssymbolet mitt fortsatt grått og spinner. Skal symbolet vises på begge enhetene eller bare på den nye enheten?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
2 år 1 måned siden #10251 by Sebastian
Besvart av Sebastian på emnet synkroniseringsproblemer mellom iPad og Mac
å slå synkroniseringen av og på har hjulpet mesteparten av tiden! :)

Probiert gjerne meine kleine Korrektur-appen "KURT" for iPad og Mac fra. Sie hilft beim Erstellen individuelle PDF-meldinger og praktiske funksjoner for korrekturprosessen. Dette er komplett gratis for Mac og iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt i V. 4.3)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
2 år 1 måned siden #10254 by bert
@Sebastian du burde ikke gjøre det.
Apple har hatt problemer med iCloud de siste månedene, og vi har prøvd å lappe det siden den gang.
En ny oppdatering vil snart være tilgjengelig, versjon 7.2.0 og synkronisering skal fungere som forventet da
Følgende bruker(e) sa takk: ProfeRafa, Sebastian

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
2 år 1 måned siden #10278 by Ben_E
Besvart av Ben_E på emnet synkroniseringsproblemer mellom iPad og Mac
Jeg har oppdaget at synkroniseringen stoppet når en oppdatering skjedde - vanligvis på Mac-appversjonen. Jeg måtte bare gå inn i innstillingene og skyve den på igjen.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
2 år 1 måned siden #10279 by Sebastian
Besvart av Sebastian på emnet synkroniseringsproblemer mellom iPad og Mac
for meg har 7.2.0-oppdateringen løst alle synkroniseringsproblemer! Tusen takk Bert :)

Probiert gjerne meine kleine Korrektur-appen "KURT" for iPad og Mac fra. Sie hilft beim Erstellen individuelle PDF-meldinger og praktiske funksjoner for korrekturprosessen. Dette er komplett gratis for Mac og iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt i V. 4.3)
Følgende bruker(e) sa takk: bert

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.