- Takk for at dere fikk: 0
Studentnavn
- vmm04010
- Tema
Mindre
Flere
1 år 7 måneder siden #9898
by vmm04010
Studentnavn ble opprettet av vmm04010
Hallo,
Jeg har et problem når jeg har elever som har samme navn, i forskjellige klasser. Jeg underviser i ESL i Korea og mange studenter vil velge det samme engelske navnet som hverandre og ofte har de samme etternavn også. Problemet mitt er at hvis jeg legger inn Student A og deretter Student B, blir Student A erstattet av all informasjonen til Student B. Er det noen måte å forhindre dette på? Går jeg glipp av et trinn når jeg legger inn elevenes informasjon?
Takk skal du ha!
Jeg har et problem når jeg har elever som har samme navn, i forskjellige klasser. Jeg underviser i ESL i Korea og mange studenter vil velge det samme engelske navnet som hverandre og ofte har de samme etternavn også. Problemet mitt er at hvis jeg legger inn Student A og deretter Student B, blir Student A erstattet av all informasjonen til Student B. Er det noen måte å forhindre dette på? Går jeg glipp av et trinn når jeg legger inn elevenes informasjon?
Takk skal du ha!
Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.
- bert
Mindre
Flere
- Takk for at dere fikk: 716
1 år 7 måneder siden #9899
by bert
Svarte med bert på emnet Studentnavn
- vmm04010
- Tema
Mindre
Flere
- Takk for at dere fikk: 0
1 år 7 måneder siden #9900
by vmm04010
Svarte med vmm04010 på emnet Studentnavn
Problemet med det er at jeg også har de samme elevene i forskjellige klasser, så jeg trenger at disse elevene kobler sammen på tvers av klasser. Jeg ønsker ikke å måtte legge inn informasjonen deres på nytt for hver klasse.
Jeg setter pris på at du prøver å hjelpe meg. Takk skal du ha.
Jeg setter pris på at du prøver å hjelpe meg. Takk skal du ha.