synkronisering

Flere
3 år 1 måned siden #9672 by Tomka
synkroniseringsproblemer ble opprettet av Tomka
Hei,

Jeg elsker virkelig iDoceo på iPad. Men synkronisering mellom iPad og Mac er ikke pålitelig. Ofte fungerer det, men ofte er det ikke nok til å stole på synkroniseringen.

Jeg kan dessverre ikke finne ut når det fungerer og når det ikke fungerer. Det ser ut til at synkroniseringsproblemer hovedsakelig eksisterer i planleggeren/tidslinjen.

Jeg la ved et skjermbilde av mac-versjonen, der én oppføring mangler (etter synkronisering med "resync" i klasseoversikt, lukking og gjenåpning) og iPad-versjonen.

Er det et kjent problem og finnes det en løsning?

Jeg pleier å bruke mac-versjonen som skrivebeskyttet for å unngå synkroniseringsproblemer. Så jeg ville vite at i det minste iPad-versjonen har alle oppføringene. Men det er selvfølgelig veldig synd.

Vennlig hilsen, Tom
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
3 år 2 uker siden #9700 by shlag
Besvart av shlag på emnet synkroniseringsproblemer
Hei,

Samme problem med to Mac-er og en iPad! Jeg må legge til et mellomrom på slutten av noe for å utløse en synkronisering...

Hvordan kan jeg tvinge synkronisering/oppdatering mellom til enheter?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
2 år 8 måneder siden #9882 by MiAd 1978
Besvart av MiAd 1978 på emnet synkroniseringsproblemer
Hei,

gibt es bezüglich der Zuverlässigkeit bei der Synchronization zwischen Mac und IPad schon neue Erfahrungswerte. Ich scheue mich noch, begge Geräte zu verwenden und nutze daher derzeit ausschließlich mein IPad. Die Synchronization must 100% functionieren, damit man keine wichtigen Daten verliert!

Wie sehen diesbezüglich eure jetzigen Erfahrungen aus?

Grüße Mirco

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.