Synkronisering mellom iMac, MacBook Pro og iPad Pro

Mer
3 år 4 måneder siden - 3 år 4 måneder siden #9572 by pauhana658
Jeg har brukt idoceo i flere år nå på iPad Pro. Da idoceo for Mac ble utgitt, lastet jeg den ned umiddelbart og synkroniserte dataene mine fra iPad til iMac og MacBook Pro. Ingen problemer.

Nylig kjøpte jeg den nye MacBook Pro og prøvde å synkronisere dataene fra iMac til MacBook Pro. Det skjedde ikke. Laget noen klasser på den nye MacBook Pro, og prøvde deretter å synkronisere på nytt. Denne gangen ble alle de gamle klassene på iMac slettet, mens de nyopprettede klassene på den nye MacBook ble synkronisert til iMac. Jeg satt faktisk foran iMac-en og så på at de gamle klassene forsvant og de nye klassene dukket opp.

Verre er at iPad-dataene er en uorganisert blanding av gamle og nye klasser. Mapper er ute av funksjon og mange klasser er ute av mappene sine.

Jeg er ikke sikker på hva jeg skal gjøre på dette tidspunktet. Jeg trenger alle tre enhetene for å vise de samme dataene, både gamle klasser og nye klasser. Er det noe jeg kan gjøre for å gjenopprette klasser (og rekkefølge) til de tre enhetene?

Jeg har lagt ved tre skjermbilder. Den første er fra iPad Pro som viser uorganisert synkronisering, den andre fra M1 MacBook Pro viser bare de nye klassene, og den tredje fra den gamle MacBook Pro (med wi-fi slått av for å forhindre synkronisering) med de gamle klassene som jeg trenger å beholde.
Vedlegg:
Sist redigert: 3 år 4 måneder siden av pauhana658. Grunn: la til tredje skjermbilde

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 4 måneder siden #9573 by bert
Beklager denne pauhana658. Bekreftet du at det er nok ledig plass på iCloud-kontoen din?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.