- Takk for at dere fikk: 1
iDoceo Connect og Google
- Krysbe
- Tema
Mindre
Mer
4 år 2 måneder siden #9391
by Krysbe
iDoceo Connect og Google ble opprettet av Krysbe
Hei,
Jeg vil gjerne vite hvorfor jeg må bruke en Google-konto for å bruke iDoceo Connect. Jeg liker ikke google på grunn av personvernårsaker og foretrekker å bruke min microsoft Education-konto.
Er det en måte å bruke iDoceo Connect uten Google-konto?
hilsen,
chris
Jeg vil gjerne vite hvorfor jeg må bruke en Google-konto for å bruke iDoceo Connect. Jeg liker ikke google på grunn av personvernårsaker og foretrekker å bruke min microsoft Education-konto.
Er det en måte å bruke iDoceo Connect uten Google-konto?
hilsen,
chris
- bert
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
4 år 2 måneder siden #9392
by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo Connect og Google
Hei Chris,
I den nåværende versjonen trenger lærere en Google-konto for å jobbe med iDoceo Connect (men ikke studenter)
Det er slik fordi vi utviklet integrasjonen med Google Classroom først. Kanskje vil vi i fremtiden kunne tilby flere alternativer
I den nåværende versjonen trenger lærere en Google-konto for å jobbe med iDoceo Connect (men ikke studenter)
Det er slik fordi vi utviklet integrasjonen med Google Classroom først. Kanskje vil vi i fremtiden kunne tilby flere alternativer
- Krysbe
- Tema
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 1
4 år 2 måneder siden #9393
by Krysbe
Besvart av Krysbe på emnet iDoceo Connect og Google
Og hvilke data deles med google?
- bert
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
4 år 2 måneder siden #9394
by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo Connect og Google
Ingen.
Det er forklart i personvernerklæringen. Det er bare en autentiseringsmetode slik at vi ikke trenger å lagre passord, e-post eller personlige data av noe slag.
Det er forklart i personvernerklæringen. Det er bare en autentiseringsmetode slik at vi ikke trenger å lagre passord, e-post eller personlige data av noe slag.
Følgende bruker(e) sa takk: Krysbe