Eksportere merkede filer/rubrikker fra idoceo?

Mer
5 måneder 4 uker siden - 5 måneder 4 uker siden #31167 by pauhana658
I årevis har jeg brukt idoceo/Word/Annotate Pro for å markere innleveringer, gi dem en idoceo-rubrikk, og returnere de merkede, på grunn av de forferdelige verktøyene som tilbys i universitetets LMS for å merke opp skriftlige oppgaver og returnere dem med tilbakemelding. -up-fil med poengsum/rubrikk til studenter via idoceos e-postrapportfunksjon. Fungerer ekstremt bra. 

Nylig har imidlertid en uni implementert et nytt LMS som ikke gir lærere tilgang til studentenes e-postadresser. (All korrespondanse gjøres innenfor LMS sin meldingsfunksjon.) Men uten en e-postadresse kan jeg ikke sende elevene de merkede filene deres. Så planen min er å skrive ut de merkede filene og dele dem ut i klassen. Ja, ekte gammeldags teknologi.

Men her er problemet: Jeg kan ikke batch-printe fra idoceo. Jeg må åpne hver i MS Word og skrive dem ut individuelt. Det tar tid. En bedre løsning ville være å batch-eksportere studentinnleveringer fra idoceo til en mappe på skrivebordet mitt og ganske enkelt skrive dem ut som en batch fra Word.

Er det en måte å batch-eksportere alle filene for en oppgave (i en enkelt kolonne) i idoceo? 
Sist redigert: 5 måneder 4 uker siden av pauhana658.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
5 måneder 4 uker siden #31168 by bert
Jada, fra karakterbokvisningen > Eksporter > Ressurser > Velg kolonner
du kan også eksportere > Studentrapport og lage alle pdf-er i bulk.

Sørg for at du arbeider med vår nyeste versjon 8.8.2

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
5 måneder 4 uker siden #31170 by pauhana658
Besvart av pauhana658 på emnet Eksportere merkede filer/rubrikker fra idoceo?

=13pxSørg for at du arbeider med vår nyeste versjon 8.8.2.

Jepp, det var problemet...jeg hadde 8.7.noe. Det fungerer nå! Takk!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.