Rubrikk: Legg til en rad for arbeid levert sent. Er det mulig?

Flere
10 måneder 3 uker siden #30955 by ajacksonjr52
Hallo,

På rubrikken, etter å ha lagt til karakterboken, kan jeg si forfallsdatoen. Jeg har elever som leverer inn ting etter rubrikken. Det er minus 10 % hver dag i 3 dager. Etter 30 % er det null. Hvordan vil jeg legge dette til rubrikken min? Kan det legges til rubrikken? For eksempel vil jeg klikke at det er i tide (Ja, 1 = 10 %, 2=20 %, 3 = 30 %). 

Jeg tenker at jeg må gjøre en kolonne der ikonene har verdi og formell som gjenkjenner det og vil gjøre beregningen. Hvis ja, hvordan skulle jeg gjøre det?

Jackson


 

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
10 måneder 2 dager siden - 10 måneder 2 dager siden #30991 by stephane.soulat
Bonjour, 
Si j'ai bien består av l'idée est de retirer des points à une note obtenue dans une rubrique si le travail est rendu en retard. 
du har flere muligheter: 
  • la 1ere, manuelle : au jouter une ligne dans la rubrique en cochant l'option «ne pas tenir compte des cases vides». Une fois que l'élève rend sa copie, c'est à vous de cliquer sur la note de l'élève pour rouvrir la rubrique et attribuer le nombre de points correspondant à la date de rendu. 
  • 2e possibilité, automatique : créer une colonne de calcul dans le carnet de note avec la fonction ELAPSEDDAGER : j'ai commencé la formule pour le 1er cas avec -10% pour un jour de retard, il faut faire de même avant le « , Eval ) » en ajoutant les forhold 2 et 3 jours de retard 
Vedlegg:
Sist redigert: 10 måneder 2 dager siden av stephane.soulat.
Følgende bruker(e) sa takk: bert, Elbowleeyo

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.