Filer forsvinner under synkronisering eller kopieres fra en annen dato

Mer
1 år 6 dager siden #30897 by HL
Hei alle,

Jeg har et problem med filene mine under synkronisering eller når jeg kopierer leksjonsplanen inkludert filer fra en annen dato eller klasse. 
Det hendte meg ganske ofte at jeg mister filene under en av de ovennevnte handlingene. Planleggeren viser dem fortsatt som eksisterende, men når jeg prøver å åpne dem i planleggeren eller via alternativet "nylige filer", viser forhåndsvisningen bare et vindu med navnet på filen.

Den riktige filen eksisterer fortsatt på den andre enheten min (når problemet oppsto under synkronisering) eller på den opprinnelige datoen i planleggeren (når det skjedde under kopieringsprosessen). 

Er det noe jeg kan gjøre med det? Det er veldig irriterende å alltid sjekke om alle filene eksisterer.
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
1 år 6 dager siden - 1 år 6 dager siden #30898 by bert
Hei HL,
 Redigerer/merker du disse filene tilfeldigvis?
 Det er en feil i iOS/macOS fra Apple som vi prøver å lappe, men den er relatert til merknader.
 Hvis du kan gi ytterligere informasjon, vennligst gjør det for å støtte @ idoceo.net
EDIT: Et annet spørsmål, har du bekreftet at du har ledig plass på iCloud-kontoen din?
Sist redigert: 1 år 6 dager siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
1 år 6 dager siden #30899 by HL
Takk for raskt svar. Min iCloud har fortsatt 2.1 GB plass og lagrer andre filer uten problemer. Problemet dukket også opp med originalfiler uten noen form for redigering. Jeg antar at jeg vil skrive en e-post til brukerstøtten enn.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
1 år 6 dager siden #30900 by bert
Det er meg på support også HL, bare send meg en linje hvis du kan gi litt tilleggsinformasjon slik at jeg kan gjengi den på min side.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.