- Takk for at dere fikk: 0
iDoceo krasjer konsekvent på macOS etter noen få sekunder
- FLeupold
- Tema
Mindre
Mer
1 år 7 måneder siden #30791
by FLeupold
iDoceo krasjer konsekvent på macOS etter noen få sekunder ble opprettet av FLeupold
iDoceo (8.4.4) har begynt konsekvent å krasje på en iMac og en MacBook Pro i dag. Dette ser ut til å være uavhengig av inndata, og skjer selv når ingenting gjøres etter åpning av appen.
Jeg ville bli overrasket over å være den eneste som dette skjer med, siden det skjer på to forskjellige maskiner. – Er dette en kjent feil?
Jeg ville bli overrasket over å være den eneste som dette skjer med, siden det skjer på to forskjellige maskiner. – Er dette en kjent feil?
- BB
Mindre
Mer
1 år 7 måneder siden #30792
by BB
Besvart av BB på emnet iDoceo krasjer konsekvent på macOS etter noen få sekunder
Jeg også! Begynte nettopp. Trenger det adressert ASAP! Karakterer forfaller!
- SAULNIER
Mindre
Mer
1 år 7 måneder siden #30794
by SAULNIER
Besvart av SAULNIER på emnet iDoceo krasjer konsekvent på macOS etter noen få sekunder
Hallo
Après ouverture de l'application sur MCBOOK AIR, elle disparait de l'écran au bout de 2/3 secondes. Her, mardi 7/02/23 j'ai pu utiliser l'application sans problème.
que se passe t il aujoud'hui?
takk
Après ouverture de l'application sur MCBOOK AIR, elle disparait de l'écran au bout de 2/3 secondes. Her, mardi 7/02/23 j'ai pu utiliser l'application sans problème.
que se passe t il aujoud'hui?
takk
- nifernic
Mindre
Mer
1 år 7 måneder siden #30804
by nifernic
Besvart av nifernic på emnet iDoceo krasjer konsekvent på macOS etter noen få sekunder
Samme for meg. Jeg har blitt så vant til å bruke Mac-versjonen, håper de fikser det snart! Følger for oppdateringer.
- bert
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
1 år 7 måneder siden #30805
by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo krasjer konsekvent på macOS etter noen få sekunder
Hei alle sammen,
Dette skyldes et problem hos Apple som allerede har blitt rettet i Mac App Store med vår versjon 8.5.0
Du trenger bare å oppdatere fra denne lenken nedenfor eller i App Store
apps.apple.com/app/apple-store/id4771209...&ct=Homepage_en&mt=8
Takk!
Dette skyldes et problem hos Apple som allerede har blitt rettet i Mac App Store med vår versjon 8.5.0
Du trenger bare å oppdatere fra denne lenken nedenfor eller i App Store
apps.apple.com/app/apple-store/id4771209...&ct=Homepage_en&mt=8
Takk!