Gjenopprett fra sikkerhetskopi

Mer
1 år 6 måneder siden #30685 by samanthashall
Gjenopprett fra sikkerhetskopi ble opprettet av samanthashall
Jeg prøver å gjenopprette fra sikkerhetskopiene mine. Det ser ut som det laster, og sier at det må startes på nytt. Jeg klikker 'ok'. Appen lukkes, men starter ikke på nytt. Når jeg åpner appen igjen er den fortsatt tom og ingen av informasjonen min er der.

Dessuten er det små trekanter ved siden av hver av mine sikkerhetskopierte filer .... hva betyr det?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
1 år 6 måneder siden #30686 by bert
Besvart av bert på emnet Gjenopprett fra sikkerhetskopi
Den lille trekanten betyr at det er en inkrementell backup, det er en delvis backup som tar hensyn til de forrige
Jeg skal se om jeg kan gjenskape problemet ditt på vår side, noe har endret seg i de siste iOS-versjonene.
En oppdatering vil være tilgjengelig i App Store om et par dager

 
Følgende bruker(e) sa takk: samanthashall

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
1 år 5 måneder siden #30700 by grhafer30
Besvart av grhafer30 på emnet Gjenopprett fra sikkerhetskopi
Jeg hadde en situasjon i dag hvor jeg måtte gjenopprette fra en sikkerhetskopi, og for en katastrofe det var. Jeg får ikke iDoceo til å slutte å synkronisere. Den fortsetter å synkronisere, uansett om jeg bruker iPad eller Mac. Jeg tror det må være en endring i iCloud. 

''Gary 

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
1 år 5 måneder siden #30701 by samanthashall
Besvart av samanthashall på emnet Gjenopprett fra sikkerhetskopi
Så! Det jeg fant ut var at hvis jeg ikke hadde "backup-passordet" helt riktig, ville det aldri gå. FYI Jeg fikk fortsatt aldri et par små detaljer, men klarte å få flertallet. -Samantha

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
1 år 5 måneder siden #30702 by grhafer30
Besvart av grhafer30 på emnet Gjenopprett fra sikkerhetskopi
Jeg hadde ikke passord/beskyttet fil. Ved å eksperimentere og replikere den samme tilstanden på mange enheter, så jeg at iDoceo ikke ville synkroniseres – synkroniseringssymbolet viste evig vending. Jeg slettet til slutt iDoceso på hver enhet og la iPad 14" med dataene, siden den var den mest oppdaterte. Etter 30 minutter (!) registrerte den en fullstendig synkronisering. Jeg prøver å legge til bare én enhet i morgen for å se om atferden fortsetter. Jeg kunne ha mistet mye data i dag under en veldig tung graderingsøkt. 

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.