«Synkroniser data på tvers av enhetene dine» er ikke tilgjengelig på skykoblinger på iPad

Flere
3 år 7 måneder siden - 3 år 7 måneder siden #9062 by Mazurman
Hei, så jeg lastet ned appen for macbooken min, og jeg var i stand til å aktivere muligheten til å synkronisere dataene mine gjennom skykoblinger. Men jeg ser det ikke på skykoblinger på iPaden min. Derfor synkroniserer den ikke noe fra iPaden min til MacBooken.
Jeg sjekket iPaden min gjennom iCloud, og den aktivert. Jeg ser bare ikke alternativet i skylenker for å aktivere "Synkroniser data på tvers av enhetene dine"


Også fordi jeg prøvde å gjøre en løsning med å bare gjenopprette en sikkerhetskopi fra macbooken min som jeg jobbet med til iPad-versjonen, laster den ikke og slettet i utgangspunktet alle klassene mine! Jeg får en oppdateringsdatabase som dukker opp med "For at disse innstillingene skal tre i kraft, må Idoceo startes på nytt nå", og de forsvinner begge, men ingenting skjer. Jeg prøvde å lukke iDoceo-appen og åpne den på nytt, men den viser fortsatt ikke gjenopprettingen min og alle klassene mine er borte.


Edit: Jeg fikset det ved å slette appen på iPaden min, og jeg installerte den på nytt nå fungerer den!
Sist redigert: 3 år 7 måneder siden av Mazurman.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
3 år 6 måneder siden #9075 by bert
Hei Mazurman.
Bare i tilfelle noen andre leser dette. Disse alternativene er bare tilgjengelige på iDoceo 7.
Hvis du oppdaterer appen din i appbutikken med denne linken, vil du se alternativet "Synkroniser data"
itunes.apple.com/app/apple-store/id47712...&ct=Homepage_en&mt=8

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.