Microsoft-lag

Mer
3 år 2 måneder siden #9658 by Stefpeco
Besvart av Stefpeco på emnet Microsoft-lag
Bonjour Bert,

Cela fait plusieurs mois que je n'ai pas eu de versjon bêta...est-ce normal?

Her er Teams for integrerte IDOCEO, kan du få en pause, og du får tilgang til tester i TestFlight.

takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • DiscoStu
2 år 11 måneder siden #9746 by DiscoStu
Besvart av DiscoStu på emnet Microsoft-lag
Hei Bert,

Håper du har det trygt og godt. Vet du om Microsoft Teams-integrasjonen kommer snart? Jeg gleder meg til å sette opp en kollegas iPad med iDoceo, men vi holder ut i øyeblikket da det blir SÅ mye enklere.

Takk for alt du gjør for å gjøre jobbene våre enklere! Gi meg beskjed, som med tidligere versjoner, hvis du ønsker at jeg skal betatest. :)

Stuart

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
2 år 11 måneder siden #9755 by Bubbler44
Besvart av Bubbler44 på emnet Microsoft-lag
Hei,
Er det noen nyheter?
Nok et skoleår er over og det holder meg ganske opptatt med å kontrollere team og idoceo hele tiden to ganger, lage notater i begge.

Jeg kommer til å bruke team mer og mer, og det ville gjort livet mitt så mye enklere hvis det ville være en sjanse til å overføre data fra team til idoceo på den enkle måten.

hilsen
bubbler

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
2 år 11 måneder siden - 2 år 11 måneder siden #9757 by Keith Roderick
Besvart av Keith Roderick på emnet Microsoft-lag
Takk for svar!
Ser frem til integrering med Microsoft
Sist redigert: 2 år 11 måneder siden av Keith Roderick.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
2 år 7 måneder siden #9923 by Ben Boichat
Besvart av Ben Boichat på emnet Microsoft-lag
Hei Bert,
Jeg vet at du sa at du hadde et par store prosjekter før Teams-integrasjonen ville bli ordnet.

Lurer bare på hvordan det går, og om det kan komme en nært forestående oppdatering (i løpet av de neste par ukene) til iDoceo, som kan gjøre det lettere å importere klasser direkte fra Teams? (UK-vilkår starter 1. september).

Ikke noe press, hadde bare håpet å importere klasser og bilder lettere i år.

Eventuelle nyheter om andre oppdateringer ville også vært interessant - det ser ikke ut til å være mye snakk om dette på forumet.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
2 år 7 måneder siden #9928 by Sebastian
Besvart av Sebastian på emnet Microsoft-lag
Innlegget ditt inspirerte meg til dels til å lage en ny tråd (Lever iDoceo fortsatt?). For å være ærlig Ben, basert på (manglen på) utviklingen av iDoceo de siste 1-2 årene tviler jeg sterkt på at du vil se Microsoft Teams-integrasjon når som helst snart. Ikke vent på det, du vil bare bli skuffet. Absolutt ikke før 1. september. Jeg vil si at vi vil være heldige hvis vi ser det sommeren 2022. Aktiviteten i dette forumet har gått betydelig ned og det har ikke vært noen store iDoceo-oppdateringer på lenge. Så ikke sett høye forhåpninger og prøv å finne andre løsninger for importprosessen ;-)

Probiert gjerne meine kleine Korrektur-appen "KURT" for iPad og Mac fra. Sie hilft beim Erstellen individuelle PDF-meldinger og praktiske funksjoner for korrekturprosessen. Dette er komplett gratis for Mac og iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt i V. 4.3)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
2 år 5 måneder siden #10114 by jwebber
Besvart av jwebber på emnet Microsoft-lag

bert skrev: Selvfølgelig Ben. Det burde ikke ta så lang tid!

hilsen,


Hei Bert,

Skyver denne opp ettersom den har blitt bedt om av våre ansatte. Har du noen ETA på Teams-integrasjon? Mange av våre lærere er bare OneNote nå, og vil finne dette veldig nyttig!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
2 år 3 måneder siden #10202 by Bubbler44
Besvart av Bubbler44 på emnet Microsoft-lag
Har den blitt glemt igjen eller er iDoceo allerede virkelig død?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
2 år 3 måneder siden #10203 by bert
Besvart av bert på emnet Microsoft-lag
I live og vel Bubbler44, takk for din bekymring.
Det er ikke glemt. Når den er testet riktig, vil den være tilgjengelig.
Microsoft har holdt det i Beta i veldig lang tid, noe som har vært veldig frustrerende.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
2 år 3 måneder siden - 2 år 3 måneder siden #10210 by craig.kerwin
Besvart av craig.kerwin på emnet Microsoft-lag
Jeg har lagt merke til muligheten for å koble til Google Classroom eller Microsoft Teams når jeg oppretter en klasse - den kommer opp på de tre prikkene øverst i hjørnet av kolonnen for elevnavn.

Jeg har Microsoft for Business slått på i Cloud Links. Når jeg klikker på alternativet Koble til Microsoft Teams i klassefanen, skjer det ingenting. Jeg får en søkeboks, men ingenting kommer opp. Kanskje jeg leter etter feil ting. Jeg vet ikke.

Det ville være så fordelaktig å kunne koble til klassene mine via Microsoft Teams - vennligst gi noen instruksjoner for hvordan dette oppnås.

På samme måte bruker vi DayMap for rullemerking, men jeg liker også å opprettholde en rull i iDoceo en slags kobling det ville være utestående ... kanskje jeg mangler noe, men kan jeg importere eksterne data via CSV eller Excel fra noe som DayMap til iDoceo hvis jeg har den koblet til via student-ID?
Sist redigert: 2 år 3 måneder siden av craig.kerwin.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.