Ny "General Data Protection Regulation" (GDPR)

  • DiscoStu
6 år 2 måneder siden #7328 by DiscoStu
Hallo,

Dette kan høres ut som et dumt spørsmål ettersom jeg vet at data lagres lokalt på ipadene og deretter lagres via skysikkerhetskopiering til våre egne kontoer, men har iDoceo en GDPR-policy? Skolen min jager meg for å sikre at alt vi bruker er kompatibelt.

Takk på forhånd,
Stuart

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 2 måneder siden #7334 by bert
Hei Stuart,
Vår personvernerklæring er forklart her i detalj, og vi vil snart legge til en spesifikk GDPR-kommentar.
www.idoceo.net/index.php/en/?option=com_...&view=article&id=172

Jeg vet at du allerede vet, men for ordens skyld, vi behandler eller har ikke tilgang til noen form for personopplysninger.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 2 måneder siden #7349 by marclemoignan
Besvart av marclemoignan på emnet Ny "General Data Protection Regulation" (GDPR)
Hallo

Jeg har lest lenken som vises, men har også det samme problemet på min arbeidsplass. Kan du bekrefte noe hvis mulig. Hvis jeg sikkerhetskopierer IPad-en min lokalt til PC-en min for musikk- og appformål, vil den også sikkerhetskopiere Idoceo-data. Ville dette være den samme situasjonen hvis noen sikkerhetskopierte iTunes-kontoene sine via skyen?

Tusen takk for hjelpen på forhånd.

Vennlig hilsen,

Marc

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 2 måneder siden #7350 by bert
Hei Marc,
En lokal sikkerhetskopi med iTunes på en PC/MAC vil beholde alle iDoceos data, men en iCloud-sikkerhetskopi gjør det ikke.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.