Importer data

Mer
12 år 5 måneder siden - 12 år 5 måneder siden #158 by peschtra
Importer data ble opprettet av peschtra
Jeg satte opp CSV-filen min til å importere data til iDoceo, og jeg endte opp med studentnavnene og deretter en kolonne for e-post og en kolonne for fødselsdato.

Jeg satte opp regnearket slik:

Navn | e-post | Bursdag
xxxx | xxxx | xxxxx

Vedleggene viser resultatene.

Også, hvordan du nevnte å legge til noen få kolonner og deretter eksportere for å se hvordan csv-filen ville se ut. Jeg prøvde det, men jeg kan ikke finne ut hvordan jeg bare eksporterer studentdataene.

Takk,
PK
Sist redigert: 12 år 5 måneder siden av bert.
Mer
12 år 5 måneder siden - 12 år 5 måneder siden #159 by peschtra
Besvart av peschtra på emnet Re: Importer data
Jeg kan ikke legge ut et nytt vedlegg, så her er en lenke til bildet av ipad-skjermen min.

(FJERNET)
Mer
12 år 5 måneder siden - 12 år 5 måneder siden #160 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Importer data
Hei Peschtra,
Den gjeldende importfunksjonen importerer kun data til hoveddatasider som karakterer og kolonner, den importerer den første kolonnen som elevnavn, men importerer ikke personlig informasjon til hver elevs.
På samme måte tar eksportfunksjonen hensyn til kolonnene og karakterene, men eksporterer ikke personlig informasjon.
Uansett, jeg har nettopp lagt ut forespørslene dine om å bli lagt til i vår neste utgivelse 1.7, så du kan stole på det i en virkelig nær fremtid.
Takk

PS: Jeg har sett iPad-skjermbildet og CSV-filen din, fjernet den nettopp på grunn av navn på bildet