Dagbok, register og karakterer

Mer
11 år 7 måneder siden #1274 by Fourmifix
Dagbok, register og karakterer ble opprettet av Fourmifix
Kjære iDoceo-team,

Jeg har bare brukt appen din i et par dager, og så langt har det gått bra. Jeg finner fortsatt på nye ting, men lurte på:

1 er det en måte å se DAGBOKEN med alle oppføringene for den dagen/ uken. Og ikke bare i klassen?

2 for øyeblikket på den raske REGISTER det en tre nyttige ikoner, hake, kryss og timer. Kan jeg legge til andre ikoner fra ikonbanken i iDoceo? Eller min egen? ( elever på skolen min går glipp av undervisning i musikk, sport og drama, og det er nyttig å se hvilke emner som pleier å ta dem ut av klassen) til slutt kan jeg legge til tekst til det raske oppmøtet under ikonet.( For eksempel 10 under timeren å si at eleven var 10 minutter forsinket.)

3 KARAKTER. Jeg har lekt litt med de forskjellige formatene, og sett på litt av hjelpen på nettsiden, men finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre det jeg vil. Ideelt sett vil jeg ha en slags visuell pekepinn på hvor godt hver elev gjør det/ eller hvor enkelt/vanskelig et arbeid var for klassen. Kan jeg sette inn en parameter som for eksempel at alle karakterer over 75% er grønne(smiley...) 50% oransje... Og under 50% rødt eller opprørt ansikt... Jeg vet at jeg kan endre fargen på rader... Men dette er mye mer tidkrevende enn å markere karakterer på en papirplanlegger, i hvert fall til jeg får taket på det.


På forhånd takk for alt du kan kaste lys over problemene mine.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden #1278 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Dagbok, register og karakterer
Velkommen Fourmifix,
Jeg er redd vi ikke kan gi gode nyheter for forespørslene dine for øyeblikket!
Om dagboken og hurtigregistreringen, begge funksjonene vil være tilgjengelige i vår neste oppdatering.

Den tredje, om karakterene, kan du faktisk tilordne en farge automatisk til tekstbaserte karakterer... men jeg antar at du trenger de for numeriske karakterer også.

Det er en enklere og raskere måte å bruke en farge på en celle. Trykk og hold på en celle, og du vil ha muligheten til å endre en farge og også kopiere/lime dem inn med et dobbelttrykk. Det er forklart i detalj her

Vi forbedrer iDoceo regelmessig basert på tilbakemeldingene fra brukerne våre! Hvis du føler at det mangler noe annet, ikke nøl med å legge det ut her.

Takk for at du kontaktet oss

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.