Student e-postkolonne

Mer
11 år 7 måneder siden #1110 by SM
Student e-postkolonne ble opprettet av SM
Hei, jeg har importert en CSV-fil som inneholder e-postadresser. Når jeg prøver å sende en testkolonne på e-post til klassen min, får bare den første personen e-posten. Jeg satte opp en prøvetime og skrev inn noen e-poster for hånd og e-postkolonnen til elevene fungerte så. Er det noen som har noen anelse om hva som er galt med oppsettet mitt?
Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden #1114 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Student e-post kolonne
Hei SM,
Det er ingenting galt med oppsettet ditt!
Det er en "liten" feil vi fant i går. Hvis kolonnen du prøver å sende en e-post fra er den siste , vil den kun sende den til den første studenten.
Løsning: Bare legg til en tom kolonne på slutten eller en hvilken som helst annen type kolonne, og den vil fungere som den skal for resten av karakterboken.
Vi løser det i vår neste oppdatering.
Takk for at du kontaktet oss!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Anonym
11 år 7 måneder siden #1117 by Anonym
Besvart av Anonym på emnet Re: Student e-post kolonne
Hei Bert, takk for forslaget. Jeg har nå lagt til en kolonne til høyre, og den sender fortsatt bare e-post til den første eleven. Har du andre ideer.
Sarah

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden #1118 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Student e-post kolonne
Hei Sarah, det burde være løsningen...

Har du sjekket at e-postene er riktig importert?

Hvis den for eksempel ikke inneholder et @-tegn eller har et spesialtegn, vil den sannsynligvis hoppe over disse e-postene.
Hvis det er noen sjanse for at du kan sende meg en sikkerhetskopifil, kan jeg se den grundig og løse den helt sikkert...

En liten test du bør prøve, trykk på den andre eller tredje eleven og se om du har e-postalternativet, prøv å send den for å se om den åpner det vanlige 'skriv e-post'-vinduet.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Anonym
11 år 7 måneder siden #1119 by Anonym
Besvart av Anonym på emnet Re: Student e-post kolonne
Hei,
Når jeg trykker på studenten er et e-postalternativ tilgjengelig og den vanlige e-postboksen kommer opp. Jeg ser også ut til å kunne sende e-post til hele gruppen ved å bruke ruten øverst til venstre, så jeg tror ikke det er noe problem med e-postadressene.
Informasjonen er konfidensiell og det er ikke mulig å sende deg den informasjonen jeg har for øyeblikket. Jeg kan kanskje endre systemet ved å bruke prøvedata som jeg importerer på samme måte.
Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden #1120 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Student e-post kolonne
Sarah,
Gi meg noen minutter, det er ikke nødvendig for deg å sende meg noen data.
Jeg kontakter deg når jeg har mer informasjon.
Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden #1121 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Student e-post kolonne
Sarah,
Vi har funnet kilden til problemet. Vi forbereder en mindre oppdatering som vil løse det.
Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Anonym
11 år 7 måneder siden #1126 by Anonym
Besvart av Anonym på emnet Re: Student e-post kolonne
Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.