Null i resultater

Mer
2 år 11 måneder siden #9768 by Tildele
Null i resultater ble opprettet av Tildele
Hei folkens,

Jeg har en rubrikk, som jeg har én kolonne som ekskludert, som forteller meg at elevene er ekskludert for spørsmålet eller oppgaven. Den er for øyeblikket merket som -1, men jeg vil at den skal settes til null slik at den ikke forstyrrer gjennomsnittet for den delen. Jeg prøvde å sette den som 0, men det forstyrrer også gjennomsnittet.

Er det noen som har et forslag til hva jeg kan gjøre?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
2 år 11 måneder siden #9769 by bert
Besvart av bert på emnet Null i resultater
Hallo,
Hvis du refererer til en rubrikkrad (som vises som en kolonne i karakterbokvisningen), må du aktivere alternativet "hopp over tom rad" i rubrikkens konfigurasjon.
Hvis det står tomt, tas det ikke med i beregningen av rubrikken

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
2 år 11 måneder siden #9783 by Tildele
Besvart av Tildele på emnet Null i resultater
Nei det er ikke det jeg mener.

Jeg har en rubrikk på én rad. Hver kolonne er verdt et annet poeng og har en annen beskrivelse. Så én kolonne er verdt 1 poeng, men beskrivelsen er kun svar gitt og ingen trening. En annen er også verdt 1, men det er mange feil gitt. Spørsmålet mitt handler om den siste kolonnen som har beskrivelsen av ekskludert, som indikerer for meg at eleven er ekskludert fra spørsmålet eller oppgaven. Det er for øyeblikket verdt -1, men jeg vil ha det satt som null slik at det ikke vil forstyrre gjennomsnittet av modulen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
2 år 11 måneder siden #9784 by bert
Besvart av bert på emnet Null i resultater
Jeg skjønner. Jeg er redd det ikke er mulig for øyeblikket.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.